اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی ورزش فدای سیاست می‌شود؛

آقای استاندار سپاهان را دریابید

خبرگزاری فارس: در شرایطی که مسئولان فعلی و سابق باشگاه سپاهان اسباب خوشحالی و تمسخر افرادی که چشم دیدن موفقیت ورزش اصفهان را ندارند فراهم کرده‌اند، مدیران استانی باید وارد عمل شده و از طرفین بخواهند که به حاشیه سازی‌های اخیر خاتمه بدهند.

آقای استاندار سپاهان را دریابید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حذف تیم فوتبال سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا بهانه را به دست مدیران سابق و فعلی سپاهان داد تا خارج از مستطیل سبز به تسویه حساب شخصی و سیاسی مشغول شده و پای حاشیه را باشگاه اصفهانی باز کنند.
بعد از به اصطلاح افشاگری رئیس هیئت مدیره سپاهان، مدیریت سابق این باشگاه نیز در مقام دفاع از خود برآمده و مدیریت فعلی باشگاه را به سیاسی کاری محکوم کرد.
بعد از جدال لفظی مدیران سابق و رسانه‌ها، نوبت به پخش زنده تلویزیونی رسید تا این بار پرده‌دری بیشتری انجام شده و صحبت‌هایی به میان آورده شود که بازگفت آنها به سود هیچ‌کس نیست و صرفاً اسباب تمسخر ورزش اصفهان و را در سطح کشور به دنبال خواهد داشت.
در شرایطی که باشگاه سپاهان به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایرانی شناخته می‌شد، سیاسی کاری مدیران این تیم موجب شد تا همه موفقیت‌های گذشته زیر سؤال برود.
مدیران سابق و فعلی سپاهان با این رفتار آماتوری نشان دادند که تنها به دنبال منافع شخصی بوده و از باشگاه سپاهان تنها به عنوان یک ابراز استفاده می‌کنند و بعد ورزشی مسئله هیچ اهمیتی برای آنها ندارد، همچنان که بحث‌های انجام شده ثابت کرد که این دیدگاه در هر دو مدیریت گذشته و فعلی وجود دارد و اتهام سیاسی کاری از سوی طرفین روشی برای فرافکنی و انداختن توپ به زمین حریف مقابل است.
به گزارش فارس، استاندار اصفهان که در طول دوران مسئولیت خود همواره به عنوان یک فرد ورزش دوست، خود را معرفی کرده است، باید به طور جدی به این قضیه ورود پیدا کرده و از طرفین درخواست آتش‌بس برای خاتمه دادن به حاشیه‌های اطراف تیم را داشته باشد.
وی که بارها حفظ موقعیت دو باشگاه استان را اولویت کاری خود در بخش ورزش عنوان کرده، باید حاشیه‌های به وجود آمده و تنش‌های اطراف تیم سپاهان را مدیریت کرده تا تیم اصفهانی از این گذر به سلامت عبور کند.
مدیریت استان بهتر است فکری اساسی برای خاتمه دادن این حاشیه‌ها داشته باشد، زیرا آن چه مسلم است برخی افراد که در دوران مدیریت گذشته و فعلی منافعی داشته‌اند از موقعیت به وجود آمده سعی دارند بهترین استفاده ممکن را در مسیر دست‌یابی به اهدافشان داشته باشند و به طور قطع تمایلی برای پایان یافتن این جوسازی‌ها ندارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول