اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/تحلیل فارس از وقایع اخیر باشگاه سپاهان/

سپاهان به جای فرافکنی جبران مافات کند

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان بهتر است به جای آن که بر پایه احتمالات فرصت را از دست داده و با فرافکنی تمرکز کادر فنی را سلب کند، به فکر جبران مافات در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر السد قطر باشد.

سپاهان به جای فرافکنی جبران مافات کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از اینکه تیم سپاهان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مقابل السد قطر از یک بازیکن دو اخطاره استفاده کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای از باشگاه سپاهان خواست مستندات و دفاعیات خود در مورد دلیل بازی رحمان احمدی را تقدیم کرده تا با استناد به این مستندات، کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را در مورد نتیجه دیدار سپاهان مقابل السد اعلام کند.
باشگاه سپاهان با وجودی که تا روز پنجشنبه هفته گذشته برای ارسال مدارک فرصت داشت، قرار است امروز دفاعیات خود را در مورد بازی کردن رحمان احمدی به AFC ارسال کند.
باشگاه سپاهان در نامه ارسالی خود قصد دارد از AFC قصد دارد که طبق قانون فیفا 10 روز فرصت برای جمع‌آوری مستندات خود داشته باشد.
باشگاه اصفهانی در شرایطی خواستار مهلت ده روزه برای رسیدگی به پرونده این تیم شده است که روز چهارشنبه هفته جاری باید تکلیف هر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شده باشد.
اما مشخص نیست به چه دلیل مدیران این باشگاه قصد مواجهه با حقیقت را ندارند و به نظر می‌رسد درخواست فرصت ده روزه برای ارائه مستندات بیشتر به فرافکنی شباهت داشته باشد تا استراتژیک.
تیم سپاهان حتی اگر در دیدار رفت سه بر صفر بازنده اعلام شود، این فرصت را در اختیار دارد تا در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کند اما استراتژی اخذ شده از سوی مدیران باشگاه بیش از آن که به سود این تیم شود، تمرکز را از کادر فنی گرفته و موجب می‌شود تا آنها نیز تکلیف خود را در قبال این مسئله ندانند.
در صورتی که احتمال صدور رای به سود تیم قطری بیشتر است و مدیران باشگاه می‌توانند در فاصله چند روز باقی مانده تا بازی برگشت، کادر فنی و بازیکنان را برای کسب نتیجه‌ای بهتر از سه بر صفر آماده کنند نه اینکه با دادن دلخوشی بیجا به تیم، مانع از تمرکز گرفتن کادر فنی و بازیکنان برای انجام مأموریت سختشان شوند.

*رحیمی: AFC قانع نشود به فیفا شکایت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی است اگر AFC با مدارک ما درباره بازی کردن رحمان احمدی قانع نشود به فیفا شکایت می‌کنیم.
علیرضا رحیمی در این باره گفت: طبق قانون فیفا از زمان ابلاغ ارسال دفاعیات 10 روز فرصت داریم و به همین دلیل روز پنجشنبه مدارک را ارسال نکردیم و فردا بخشی از دفاعیات خود را به همراه درخواستمان مبنی بر مهلت 10 روزه به AFC ارسال می‌کنیم.
وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تا قبل از بازی برگشت با السد رای خود را بدهد اما در حال تنظیم کردن لایحه‌ای هستیم که فرصت بیشتری نیاز است و اگر AFC قبول نکند کار را به فیفا می‌کشانیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: ما در حال کار کردن روی دفاعیات خود هستیم و در قوانین ضد و نقیض‌هایی در مورد استفاده از بازیکن دو اخطاره دیده شده که از همان موارد استفاده می‌کنیم.
به گزارش فارس، دیدار برگشت السد قطر و سپاهان چهارشنبه هفته جاری در قطر برگزار می‌شود و تیم سپاهان دوشنبه راهی این سفر می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول