اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم السد قطر:

السد با تمام قوا به مصاف سپاهان میرود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای دیدار با سپاهان آمادگی کاملی داریم و با تمام قوا در مقابل این تیم ظاهر میشویم و امیدوارم بتوانیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم.

السد با تمام قوا به مصاف سپاهان میرود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خورخه فوساتی ظهر امروز در نشست خبری دیدار سپاهان و السد قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم شایسته حضور در این مرحله بودند و من به سپاهان احترام می‌گذارم و مطمئن باشید برای برد به میدان می‌رویم.
وی با بیان اینکه من به بازیکنان خود اعتماد کامل دارم و اعتقاد دارم که این بازی بسیار دشوار است و باید از 90 دقیقه آن نهایت استفاده را ببریم، افزود: در بازی فردا متاسفانه دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداریم که البته این هم طبیعی است و باید بگویم که ما در لیگ قطر هم تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم، هر چند که لیگ کشورمان هنوز آغاز نشده است.
سرمربی تیم السد قطر تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی برای مقابله با تیم قدرتمند سپاهان داریم و به اعتقاد من می‌توانیم در بازی فردا پیروز شویم.
وی ادامه داد: نتایج بازی‌های قبل به تاریخ پیوسته است و بازیکنان ما در خارج از کشور خود با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند. البته سپاهان هم تیم بسیار خوبی بودهه و برای آن احترام خاصی قائلم اما به بازیکنان خود نیز اعتماد زیادی دارم.
همچنین در این کنفرانس وسام رزق بازیکن السد قطر گفت: ما قبلا چند فیلم از بازی‌های سپاهان را دیده‌ایم و اردوی خوبی نیز در تابستان برگزار کردیم و آمادگی کاملی داریم که با تمام قوا در مقابل سپاهان ظاهر شویم و بتوانیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول