اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان در اندیشه زنده کردن خاطره خوش آسیایی

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان برای تکرار عنوان نایب قهرمانی دوره پنجم لیگ قهرمانان آسیا، باید در برابر تیم السد قطر تیم پیروز میدان باشد.

سپاهان در اندیشه زنده کردن خاطره خوش آسیایی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم السد قطر خواهد بود.
سپاهان پس از هم گروهی با تیم‌های الهلال عربستان، الغرافه قطر و الجزیره امارات به عنوان تیم صدرنشین گروه اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
این تیم در مرحله گروهی همراه با چونبوک موتورز کره جنوبی به عنوان بهترین تیم‌های قاره راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.
نماینده زردپوش اصفهان در تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی در خانه 3 بر یک بنیادکار را شکست داد و حریف السد در مرحله یک چهارم نهایی شد.
آخرین شکست سپاهان در ورزشگاه فولادشهر و در بازی‌های آسیایی مربوط به بازی با بنیادکار در فصل ۲۰۰۹-2010 است که آن بازی با تک گل کاپاتزه، به سود بنیادکار به پایان رسید و پس از آن سپاهان در ۸ بازی خانگی، شکستی را متحمل نشده است، دو تساوی هم در کارنامه سپاهان به ثبت رسیده که مقابل تیم‌های‌العین و الهلال به دست آمده است.
از این هشت بازی، سپاهان شش برد در مقابل تیم‌های الاتفاق، پاختاکور، الشباب، الجزیره، الغرافه و بنیادکار به دست آورده است و از این رو شاگردان لوکا بوناچیچ امیدوارانه به مصاف حریف قطری خود می‌روند.
لوکا یک بار با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفته و یک بار دیگر این فرصت را پیدا کرده تا دوباره نزد هواداران تیمش به یک مربی محبوب تبدیل شود.
برنامه کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
-سرزو اوزاکا ژاپن ـ چونبوک موتورز کره‌جنوبی (ساعت 15)
-سوون سامسونگ کره‌جنوبی ـ ذوب‌آهن ایران (ساعت 15)
-سپاهان ایران ـ السد قطر (ساعت 19:30)
-الاتحاد عربستان ـ اف سی سئول از کره‌جنوبی (ساعت 22)
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول