اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وقایع اخیر باشگاه سپاهان؛

آسمان ابری سپاهان آفتابی شد

خبرگزاری فارس: مدیران باشگاه سپاهان با توجه به دیدار حساس این تیم برابر اسد قطر تصمیم گرفتند تا همه شایعات موجود در اطراف این تیم را تکذیب کنند تا آسمان سپاهان دوباره آفتابی شود.

آسمان ابری سپاهان آفتابی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شایعه تغییرات در باشگاه سپاهان با خبر استعفای احتمالی علیرضا رحیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه آغاز شد و لغو کنفرانس مطبوعاتی رحیمی نیز به شایعات دامن زد.
برخی رسانه‌ها در حالی خبر از استعفای احتمالی علیرضا رحیمی به دلیل وجود بدهی چند میلیاردی باشگاه میدادند، که وی حدود یک ماه قبل و بعد از استعفای سوری محمد رضا ساکت به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شده بود و استعفای وی در بعد از این مدت کوتاه با ابهامات زیادی همراه بود.
در ادامه نوبت به انتشار خبر درگیری کریم قنبری مربی تیم سپاهان با لوکا بوناچیچ سرمربی نماینده اصفهان رسید تا بحث اخراج قنبری از کادر فنی سپاهان به طور جدی طرح شود.
با طرح خبر جدایی قنبری، بحث برکناری قنبری از سرپرستی سپاهان و اضافه شدن وی به کادر فنی شنیده می‌شد.
سکوت مدیران باشگاه سپاهان و خاموش بودن تلفن همراه آنها موجب شد تا شایعات دهان به دهان بچرخد و گمانه‌زنیهای زیادی در این رابطه مطرح شود تا جایی که نگرانیهای زیادی در مورد وضعیت اردوگاه زردپوشان در آستانه دیدار مرحله یک چهارم نهایی با السد قطر در بین جامعه ورزش استان به وجود بیاید.

*رحیمی با تکذیب خبر استعفا اوضاع را به شرایط عادی برگرداند
سرانجام با تکذیب خبر استعفای علیرضا رحیمی توسط وی، اوضاع در باشگاه اصفهانی به حالت عادی برگشت.
مدیرعامل باشگاه فولاد سپاهان اصفهان با تکذیب خبر استعفایش گفت: نمی‌دانم این مسائل را چه کسی مطرح می‌کند، اما روز گذشته‌ سر کارم بودم و همه کارها را پیگیری کردم و امروز هم کارها را پیگیری می‌کنم و بعدازظهر دوباره به اصفهان می‌روم و در دفترم کارهای این باشگاه مردمی را دنبال می‌کنم.
علیرضا رحیمی افزود: اکنون در تهران هستم تا در مورد بودجه آینده این باشگاه با مسئولان وزارت صنایع صحبت کنم، با توجه به شناختی که از این افراد دارم و برنامه‌های پیشنهادی که آورده‌ام، خبرهای خوبی برای سپاهان در راه است.
وی اختلافش با حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان را رد کرد و گفت: هیچ مشکلی نداریم و کارمان را ادامه میدهیم. نمیدانم این اخبار از کجا منتشر شده، روز گذشته که جلسه بودجه‌ای در باشگاه برگزار کردیم، همه اعضا حضور داشتند. در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید موبایل‌ها خاموش بود و شاید به خاطر همین این اخبار کذب مطرح شده است.

*نوبت به تکذیب بصیرت رسید
در ادامه نوبت به مجید بصیرت سرپرست سپاهان رسید تا وی نیز خبر برکناری از مسئولیت سرپرستی را تکذیب کند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز گفت: برکناری من کذب محض است و برخی از رسانه‌ها چون دوست دارند من برکنار شوم این اخبار کذب را منتشر میکنند.
مجید بصیرت ادامه داد: به هیچ عنوان این موضوع که من از سرپرستی تیم فوتبال سپاهان برکنار شده‌ام، صحت ندارد و من همچنان به کار خود ادامه میدهم.
وی افزود: رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان به من پیشنهاد داده است که به کادر فنی اضافه شوم که اگر این پیشنهاد را قبول کنم آن وقت به جای من یک سرپرست برای تیم میگذارند.

*قنبری شایعات را تکذیب کرد
در نهایت نیز کریم قنبری هم شایعه اختلافش با لوکا بوناچیچ و جدایی‌اش از سپاهان را تکذیب کرد.
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانم این خبرها از کجا به بیرون درز میکند، اختلاف من با بوناچیچ کذب محض است و در حال حاضر بدون هیچ مشکل خاصی، کارم را در سپاهان انجام می‌دهم.
کریم قنبری با اشاره به شایعه مربیگری بصیرت در سپاهان اظهار داشت: روز گذشته بصیرت در تمرین سپاهان حاضر بود ولی هنوز بحث مربی شدن او قطعی نشده، این موضوع از چند روزه پیش مطرح است ولی من اطلاع دقیقی ندارم و فکر می‌کنم خودش می‌تواند در مورد این مسائل صحبت کند.
انتهای پیام/ل10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول