اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان در قطر به دنبال معجزه است

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان میتواند در قطر حماسه دیگری در فوتبال ایران برپا کند و با شکست پرگل برابر تیم السد قطر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

سپاهان در قطر به دنبال معجزه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان در قطر به مصاف تیم السد می‌رود.
سپاهان که در بازی رفت با یک گل تیم قطری را شکست داده بود تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد، پس از بازی با شوکی روبه‌رو شد که در دو هفته گذشته تمرکز را از کادر مدیریتی و فنی این تیم سلب کرده است.
استفاده از رحمان احمدی دو اخطاره احتمال شکایت تیم قطری و باخت سپاهان را مقابل نماینده قطر به همراه داشت و در نهایت روز گذشته و زمانی که کاروان سپاهانی‌ها در راه قطر بودند خبر شکست این تیم در رسانه‌ها منتشر شد تا نماینده اصفهان در شرایط غیر قابل پیش‌بینی قرار گیرد.
بدون شک بدون در نظر گرفتن رای کمیته انضباطی، سپاهان شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه‌ نهایی این پیکارها داشت، اما رای به بازنده شدن این تیم شرایط بسیار دشواری را برای شاگردان لوکا بوناچیچ رقم می‌زند.

* برنامه ‌دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم:
ذوب آهن - سوان سامسونگ بلووینگز (ساعت 16:20،  ورزشگاه فولادشهر)
السد - سپاهان (ساعت 18:50، ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه)
تیم‌های صعود کننده این دو دیدار در مرحله بعد با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و در شرایطی که احتمال رویارویی نمایندگان کشورمان و حضور یکی از این تیم‌ها در فینال لیگ قهرمانان بالا بود، رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر شکست سه بر صفر سپاهان، احتمال رویارویی نمایندگان کشورمان و حضور یک تیم ایرانی در فینال را بسیار اندک کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول