اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ کاراته بسیج کشور صورت می‌گیرد؛

مصاف کاراته‌کاهای بسیجی قم با البرز و کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته بسیج قم از رویارویی این تیم با هیئت البرز و هیئت کرمانشاه در پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور خبر داد.

مصاف کاراته‌کاهای بسیجی قم با البرز و کرمانشاه
یوسف حسنی امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: تیم کاراته بسیج قم نیز یکی از تیم‌‌های شرکت‌‌کننده در مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور است که امسال قدرتمند‌تر از سال گذشته در رقابت‌های لیگ بسیج شرکت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: دومین هفته رقابت‌های امسال لیگ کاراته بسیج کشور به میزبانی هیئت کاراته بسیج استان زنجان برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در لیگ در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی و تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.
سرمربی تیم کاراته بسیج قم با اشاره به حریفان این تیم در دومین هفته پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور، افزود: کاراته‌کاهای توانمند تیم بسیج قم در دو پیکار حساس این هفته با تیم‌های هیئت کاراته البرز و هیئت کاراته کرمانشاه به روی تاتامی می‌روند.
وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم کاراته بسیج قم به منظور حضور در فصل جدید مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور، اضافه کرد: ترکیب این تیم برای حضور در لیگ بسیج با برگزاری رقابت‌های انتخابی استان در اوزان مختلف شناخته شده است.
حسنی بیان کرد: رقابت‌های انتخابی کاراته بسیج قم با شرکت چهره‌های مطرح کاراته بسیج در اوزان منهای 52، 55، 57، 63، 67 و 76 کیلوگرم برگزار شد و در نهایت نفرات برتر هر وزن برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.
وی عنوان کرد: در ترکیب تیم اعزامی بسیج قم به رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور، در وزن منهای 52 کیلوگرم علی خاکپور، در وزن منهای 55 کیلوگرم مهدی نقوی و در وزن منهای 57 کیلوگرم محمد نائینی و وحید برخوردار حضور دارند.
سرمربی تیم کاراته بسیج قم خاطرنشان کرد: این در حالی است که در وزن منهای 63 کیلوگرم محمدجواد ملاباقری و محمد چتر زرین، در وزن منهای 68 کیلوگرم محمد سمیعی، در وزن منهای 76 کیلوگرم حمزه رئیسی عضو تیم بسیج قم محسوب می‌شوند.
وی ابراز کرد: تیم اعزامی کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در رشته کاتای این دوره از مسابقات را سیدعلی فرضی، امیر حسین‌آقا، علی سعدی و سیدعلی خوشرو در مصاف با تیم‌های مدعی این دوره تشکیل می‌دهند.  
حسنی با اشاره در ادامه با اشاره به هفته نخست مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور، عنوان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها تیم کاراته بسیج قم به ترتیب برابر تیم‌های کاراته بسیج استان‌های مازندران، زنجان و اردبیل روی تاتامی رفت.
سرمربی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم کاراته بسیج قم، امسال در لیگ کاراته بسیج کشور تیم‌های بسیج همدان، کرمانشاه، زنجان، البرز، مازندران، مرکزی و اردبیل نیز حضور دارند.
در ترکیب کادر فنی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم، یوسف حسنی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد، ضمن اینکه محمود پایدار و ابوالقاسم پایدار نیز دو مربی در کادر فنی این تیم هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول