اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های سیستان و بلوچستان:

توجه به سلامت شغلی رانندگان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: توجه به سلامت شغلی رانندگان امری بسیار مهم و ضروری است.

توجه به سلامت شغلی رانندگان ضروری است
علیرضا مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به دلیل اهمیت این موضوع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تمام مراکز تخصصی و افراد مجاز ارائه دهنده خدمات طب کار و دارای مجوز فعالیت معتبر، در زمینه معاینات سلامت شغلی رانندگان دعوت به همکاری می‌کند.
وی افزود: در راستای تداوم و گسترش طرح صحت و سلامت شغلی رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری، به منظور ارتقای کیفی سطح معاینات و استفاده بهینه از تمام امکانات تخصصی موجود در سطح کشور بر‌اساس دستورالعمل مشترک نحوه انجام معاینات شغلی ویژه رانندگان میان مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و دفتر حمل و نقل مسافر و کالا سازمان متبوع از تمام مراکز تخصصی و افراد مجاز ارائه دهنده خدمات طب کار و دارای مجوز فعالیت دعوت به همکاری می‌کند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرکت‌ها و مراکز مجاز در سطح استان که دارای مکان مناسب برای انجام معاینات پزشکی و از تجهیزات پزشکی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب برای اجرای مطلوب طرح سلامت رانندگان برخوردارند، می‌توانند برای آگاهی از شرایط و ضوابط فراخوان به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مراجعه کنند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه سلامت شغلی رانندگان اعلام کرد‌: به اعتقاد کارشناسان حوزه سلامت بسیاری از بیماری‌های شغلی یک ماهیت برگشت ناپذیر دارند و مهم‌ترین اقدام در این حوزه پیشگیری از بروز آنها است، بنابراین اطلاع و آشنایی شاغلان با بیماری‌هایی که می‌توانند ناشی از شغل و مواجهات شغلی آنها باشد، هر اقدامی در راستای ارتقای این اطلاعات جایگاه ویژه‌ای در افزایش سلامت شاغلان خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول