اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگی دانشگاه پزشکی کرمان:

دانشجویان جدیدالورود تست سلامت شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در سال جاری برای نخستین بار تکمیل تست‌های اداره مشاوره دانشجویی و همچنین تکمیل شناسنامه سلامت که چند ماه بعد از ورود دانشجویان آماده می‌شد در زمان ثبت‌نام انجام شد.

دانشجویان جدیدالورود تست سلامت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی معافی در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: موسس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در کشور دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.
معافی خاطرنشان کرد: در سال 1387 چند نفر از دانشجویان شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی کرمان دور هم جمع شده برنامه‌ای را تنظیم و پس از تایید مسئولان وقت دانشگاه آن را عملی کرده و الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور شد و این طرح چند سالی است که در وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری مورد تصویب قرار گرفته و به صورت بخشنامه اجرا می‌شود.
وی گفت: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در سال جاری از پنج کمیته با عنوان‌های کمیته پشتیبانی، آموزش، روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی، اجرایی و فرهنگی تشکیل شده و مصوبات ستاد را بر عهده دارد.
معافی افزود: تعداد 60 نفر از دانشجویان ورودی سال‌های قبلی از دانشجویان ارزشی این دانشگاه از جمله اعضای بسیج دانشجویی، کانون تفحص نور و اعضای کمیته تحقیقات دانشجویی، هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) و تعدادی از دانشجویان دیگر به صورت شبانه‌روزی برای برپا کردن غرفه‌ها، فضاهای سبز و آمادگی برای استقبال شایسته و در خور شأن دانشجویان جدیدالورود و خانواده‌های آنها تلاش کردند.
وی تصریح کرد: در سال جاری برای نخستین بار تکمیل تست‌های اداره مشاوره دانشجویی و همچنین تکمیل شناسنامه سلامت که هر چند ماه بعد از ورود دانشجویان آن هم به طور ناقص آماده می‌شد در زمان ثبت‌نام انجام شد.
معافی عنوان کرد: در ورودی‌های شهر پایگاه‌های استقبال از دانشجویان جدیدالورود و خانواده‌های آنها برپا شد و تعداد 170 نفر در طرح استقبال سال جاری دانشگاه همکاری داشتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول