اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند صورت می‌پذیرد؛

ایجاد ایستگاه‌های سلامت در مسیر استقبال از دولت

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر نهاوند گفت: ایجاد ایستگاه‌های سلامت، اهدای خون و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای نیازمندان در مسیر حرکت مردم در استقبال از رئیس جمهور در دستور کار است.

ایجاد ایستگاه‌های سلامت در مسیر استقبال از دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدتقی شهبازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت‌های کمیته‌های مختلف به منظور استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه، کمیته فوریت‌های پزشکی و سلامت نیز با برنامه‌ریزی‌های مناسب فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت: در همین راستا بیش از چهار دستگاه آمبولانس مجهز به جعبه‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه در مسیر ورود رئیس جمهور تا جایگاه سخنرانی مستقر می‌شوند.
رئیس هلال احمر شهرستان نهاوند افزود: سه پایگاه سنجش سلامت از جمله فشار خون، چربی خون، قند خون و... در این مکان‌ها ایجاد می‌شود و پایگاه‌های مذکور با گروه مجرب و کادر پزشکی به صورت رایگان نسبت به سنجش سلامت همشهریان نهاوندی اقدام می‌کنند.
وی از ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مساعدت هموطنان به نیازمندان داخل و خارج شهرستان و استان خبر داد و بیان کرد: با همکاری هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی نسبت به ایجاد پنج پایگاه جمع‌آوری این کمک‌ها در محل‌های تردد مردم اقدام می‌شود.
شهبازی از آمادگی چند دستگاه آتش‌نشانی برای کمک‌رسانی در مواقع ضروری در این مسیر و محورها خبر داد و تصریح کرد: مردم نهاوند به دلیل ولایت‌مداری و حس انسان دوستی همانند سفرهای قبلی سابقه استقبال از مسئولان نظام را به خوبی و با درخشندگی تمام عیار در پرونده خود دارند.
وی گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ پرونده درخشان خود قبل از انقلاب و تقدیم شهدای دلاوری در قبل و بعد از انقلاب از شهرستان‌های بازر و نمونه از نظر فرهنگی و سیاسی است.
رئیس هلال احمر شهرستان نهاوند در پایان گفت: نام و آوازه نهاوند همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بوده و هست لذا حضور پرشور مردم می‌تواند برگ زرین دیگری در هنگام استقبال از ریاست جمهور و وزرای همراه بر تاریخ درخشان خود بیفزاید.
انتهی پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول