اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم تاکید کرد:

شیت به روستای نمونه گردشگری کشور تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم بر لزوم تبدیل روستای گردشگری شیت به روستای کامل و نمونه گردشگری در سطح کشور تاکید کرد.

شیت به روستای نمونه گردشگری کشور تبدیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های هادی روستاهای شهرستان طارم اظهار داشت: نیازهای اجتماعی روستاها ایجاب می‌کند طرح هادی در روستاها به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در سال جاری طرح‌های هادی به صورت همزمان در چندین روستا در سطح شهرستان طارم در حال اجرا است.
فرماندار طارم با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاهای مختلف شهرستان نیاز به هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی دارد، افزود: با هماهنگی بیشتر از ایجاد مشکل در اقدامات قبلی جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه از اجرای طرح هادی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش روستای شیت در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح هادی در این روستا انجام شده است.
رجبی با اشاره به اهمیت این روستا در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: وجود بافت‌های با ارزش در این روستا بسیار مهم و حساس است که ضروری است پروژه‌های طرح هادی روستای گردشگری شیت انجام شود.
فرماندار طارم ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در روستای گردشگری شیت این روستا در نخستین فرصت به یک روستای کامل و نمونه گردشگری در سطح کشور تبدیل شود.
وی بر بهسازی راه‌های روستایی شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: عدم مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی، در برخی از روستاها ناشی از نبود راه مناسب است و بهبود را ه روستا‌ها موجب ارتقای سطح کیفی روستائیان می‌شود.
رجبی با تاکید بر اینکه در همه روستاهای شهرستان باید امکان حضور وسایط نقلیه در درب منازل روستاییان وجود داشته باشد، گفت: در این صورت روستاییان با کمترین هزینه به نقاط شهری دسترسی داشته و می‌توانند نیاز خود را تهیه کند.
شایان ذکر است، در انتهای این جلسه مسئولان بنیاد مسکن و آب و فاضلاب روستایی طی گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه‌، درباره سایر طرح روستاهای مورد بررسی توضیحاتی را ارائه کرد.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول