اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

نگاه رئیس سازمان گردشگری نسبت به مازندران تغییر کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران با دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه آمادگی دارد تا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان گردشگری به این استان منتقل شود.

نگاه رئیس سازمان گردشگری نسبت به مازندران تغییر کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی‌ جهانگردی و هفته گردشگری در باغ رز بابلسر اظهار داشت: استان مازندران دارای ظرفیت ویژه و توانمندی منحصر به فرد در بخش کشاورزی و گردشگری است، اما تاکنون از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده نشده است.
وی افزود: در تعطیلات نوروز امسال حدود 3 میلیون مسافر و تابستان امسال حدود 16 میلیون مسافر وارد مازندران شدند اما به دلیل عدم اختصا‌ص اعتبار کشوری سرویس‌دهی به مسافران در حد مطلوبی نبوده و بسیار ضعیف عمل کردیم.
ابراهیمی بیان داشت: با توجه به اینکه استان مازندران یکی از استان‌های گردشگر کشور است اما در دو سال گذشته رئیس سازمان گردشگری کشور وارد مازندران نشده این در حالی است که تاکید رئیس جمهور بر این است تا این دولت وجود دارد از وجود دولتمردان استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه مازندران در بخش کشاورزی و گردشگری از قافله توسعه عقب مانده است، گفت: وضعیت فعلی گردشگری مازندران رضایت بخش نیست.
 
‌*نگاه رئیس سازمان گردشگری نسبت به مازندران تغییر کند
وی با اشاره به اینکه انتظار داریم نگاه رئیس سازمان گردشگری کشور نسبت به مازندران تغییر کند، تصریح کرد: مازندران با دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه آمادگی دارد تا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان گردشگری به این استان منتقل شود.
ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه در دولت‌های نهم و دهم به ظرفیت‌های گردشگری مازندران توجه ویژه‌ای شده است اما حق این استان بیش از این است و مازندران با دارا بودن 338 کیلومتر نوار ساحلی ‌نتوانسته با توجه به حجم بیکاری در این بخش اشتغال زیادی ایجاد کند.
وی خواستار تشکیل سازمان عمران دریا در مازندران شد و افزود: با فعالیت سازمان عمران دریا در مازندران تحول بزرگی در حوزه سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی منطقه رخ می‌دهد.
ابراهیمی از عدم خدمات‌دهی مناسب به مسافران به شدت انتقاد کرد و ابراز داشت: کمبود امکانات، عدم وجود آب آشامیدنی سالم، نبود سطل زباله، عدم توجه اساسی به ناجیان غریق از مشکلات اساسی و موجود مازندران بوده که نیاز است در سال‌های بعدی به این مسائل بیشتر توجه شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول