اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنایع و معادن اصفهان:

70درصد درخواست‌ تسهیلات مربوط به بانک‌هاست

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنایع و معادن اصفهان گفت: از تعداد162 مصوبه اخذ شده در ستاد تسهیل استان اصفهان، بیش از 70درصد درخواست‌ها مربوط به بانکهای استان است.

70درصد درخواست‌ تسهیلات مربوط به بانک‌هاست
بهمن پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در دور اول سفر ستاد تسهیل در زمینه مشکلات احتمالی مباحثی عنوان  شد که  در پایان87 مصوبه تصویب شد.
وی ادامه داد: از جمله  دلایلی که موجب شد تعدادی از مصوبات  دور اول سفر این ستاد  به  نتیجه نرسد نداشتن تجربه کافی در مورد ستاد تسهیل بوده است.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان افزود: تشکیل دور اول ستاد تسهیل اصفهان قبل از ایجاد ساختار اولیه ستاد تسهیل در کشور و حضور نداشتن اکثر نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در زمان تهیه و تنظیم مصوبات از دیگر دلایل به نتیجه نرسیدن این مصوبات است.
وی با اشاره به دور دوم سفر ستاد تسهیل اظهار داشت: در دور دوم سفر ستاد تسهیل در سال گذشته نیز یک هزار و 457 درخواست از طریق سامانه ستاد دریافت شد که از این تعداد 800 درخواست توسط کار گروه‌های تخصصی مربوط مورد بررسی قرار گرفت.
پرویزی اضافه کرد: در سال گذشته نیز تعداد 739 مصوبه  توسط ستاد تسهیل به تصویب رسیده است.
وی تصریح کرد: 10درصد از درخواست‌های دریافتی از طریق سامانه ستاد مربوط به امور شهرک‌ها و محیط زیست،  64 مربوط به امور بانکی و تسهیلات، هشت  درصد امور مالیاتی و گمرک، شش درصد هدفمند کردن یارانه‌ها، هشت  درصد نساجی و پوشاک و چهار درصد امور معادن بوده است.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان اضافه کرد: رسیدگی به درخواست‌های ذکر شده 652 مصوبه داشته که در حال حاضر ضمن اطلاع رسانی به همه واحد‌های ذینفع برای مراجعه و پیگیری تقاضای خود اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی از ارسال 200 مصوبه به دستگاه‌های اجرایی سخن گفت و ادامه داد:  سایر مصوبات نیز در دست اقدام و برای اجرا به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌شود.
پرویزی با اشاره به  دور ویژه ستاد تسهیل گفت: در فروردین ماه سال جاری  دور ویژه ستاد تسهیل برگزار شد که  199مصوبه در پی داشت.
وی ادامه داد: تاکنون هفت جلسه، با حضور استاندار برگزار شد که 187 مصوبه در آن جلسه تصویب شد.
سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان افزود: از تعداد162 مصوبه اخذ شده در ستاد تسهیل استان اصفهان، بیش از 70درصد درخواست‌ها مربوط به بانک‌های استان است.
وی تاکید کرد: از این تعداد طرح مصوب90درصد از آنها به صورت اجرایی درآمده و بقیه به دلیل عدم پیگیری متقاضی و عدم اجرای تعهدات مصوبات توسط متقاضی اجرایی نشده است.
 پرویزی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 386 مصوبه در ستاد تسهیل استان اصفهان به تصویب رسیده است.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول