به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی دریائیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: توسعه و تجهیز مدارس در دو سال گذشته در این استان با شتاب و کیفیت مطلوب و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی انجام گرفته و هر سال شاهد افزایش فضاهای آموزشی هستیم.
وی افزود: مردم ارتباط نزدیکی با مدارس و آموزش و پرورش دارند و این عامل بسیار مثبتی در رشد و گسترش نظام تعلیم و تربیت است.
رئیس آموزش و پرورش شبانکاره با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای آمادهسازی و بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: در سال جدید تعداد 51 مدرسه با 3500 دانشآموز فعال در بخش شبانکاره، سال تحصیلی را آغاز کردهاند.
دریائیان با بیان اینکه تنها 40 درصد مدارس شبانکاره در شیفت صبح اداره میشوند گفت: از مجموع 51 مدرسه شبانکاره، تعداد 20 مدرسه بصورت شیفت صبح و 31 مدرسه نیز به عنوان شیفتگردان اداره میشوند.
وی از اقدامات مهم آموزش و پرورش بخش را تشکیل گروههای آموزشی و تجلیل و تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد مدیران و معلمان و بررسی و اطلاع و هدایت بخشهای مربوط به حوزه آموزشی دانست.
رئیس آموزش و پرورش بخش شبانکاره از اجرای سه پروژه عمرانی حوزه آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد و اذعان داشت: احداث سه فضای آموزشی جدید میتواند موجبات بهبود سطح کیفی تحصیل در مدارس شود و انتظار داریم به نتایج مطلوبی در سال جاری برسیم.
دریائیان با بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش منطقه شبانکاره یادآور شد: برای مرتفع کردن مشکلات حوزه آموزش و پرورش نیازمند مشارکت مردم و به ویژه خیران هستیم و امیدوار هستیم شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه باشیم.
انتهای پیام/ش30
اخبار مرتبط
-
انتقال 96 درصد مدارس خراسان جنوبی به شیفت صبح
-
92 درصد مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد شیفت صبح هستند
-
فعالیت مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویر احمد در شیفت صبح
-
مدارس ابتدایی چهارمحالوبختیاری شیفت صبح میشود
-
ساماندهی 300 مدرسه اردبیل در شیفت صبح
-
سازماندهی 95 درصد دانشآموزان کرمان در شیفت صبح
-
بیش از 92 درصد مدارس شیفت صبح هستند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.