اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از مسئولان سپاه اصفهان:

فرامین مقام معظم رهبری باید ‌سرلوحه برنامه‌های مدیران‌ باشد

خبرگزاری فارس: استاد مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) سپاه اصفهان گفت: مسئولان در اداره کشور باید فرامین معظم له را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

فرامین مقام معظم رهبری باید ‌سرلوحه برنامه‌های مدیران‌ باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید جلال حسینی ظهر امروز در نشست سیاسی فرهنگیان بسیجی سمیرم در هنرستان خیام شهرستان سمیرم اظهار داشت: اثرات تفکر ولایی امام (ره) بر جهان اسلام و حتی ادیان دیگر امروز جهان غرب را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عدالت‌ اظهار داشت: مسئولان در اداره کشور باید فرامین معظم له را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر نعمت ولایت فقیه در جامعه به خوبی استفاده شود و رهنمودهای ایشان در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بهره‌برداری شود، جامعه شاهد مشکلات کمتری می‌شود.
وی ضمن بیان خاطراتی از حضرت امام (ره) در سال 59 تأثیر جاذبه‌های ایشان بر غیر مسلمانان افزود: اگر اندیشه‌های غیر مسلمانان در نوع نگرش و رفتار ایشان در همه ابعاد زندگی بررسی کنیم، متوجه می‌شویم این موارد امواج مثبت، عرفانی والهی این مرد بزرگ را حس کرده بودند.
حسینی یکی از تفاوت‌های اصلی انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان را دینی بودن اصل انقلاب ایران بیان کرد و گفت: سولیوان سفیر وقت ایالات متحده در تهران نخستین کسی بود که این موضوع را فهمید و به اطلاع سران کشور خود رساند اما آنان این را باور نکردند و نپذیرفتند.
وی تاکید کرد: باید زمینه‌های شناخت ولایت و آگاهی نسبت به اهداف حضرت امام خمینی (ره) و چگونگی نگرش ایشان نسبت به دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول