اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

دشمنان نظام اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار گفت: دشمنان نظام اسلامی، آرمان‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند.

دشمنان نظام اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عباس مطهری در گردهمایی فرماندهان حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت روح‌الله که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه راهنمایی دخترانه بوستان دانش برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تا به امروز سه نوع جنگ سخت، نیمه سخت و نرم که همان جنگ فرهنگی بوده، در مقابله با کشورها انجام داده است.
وی به توطئه و نقشه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان در راستای ضربه زدن به فرهنگ مقدس ناب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با سلاح جنگ نرم،‌ نابودی فرهنگ اسلامی کشور را هدف قرار داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
همچنین مدیر آموزش و پروش شهرستان گرمسار گفت: هفته دفاع مقدس، هفته یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال جنگ حق علیه باطل بود و باید برنامه‏های آن تداوم یابد.
علیرضا پازوکی با بیان اینکه یکی از راه‌های تقویت روحیه بسیجی و جوانمردی در میان دانش‌آموزان برگزاری مراسم‌ و یادواره‌ها با موضوع شهداست،‌ عنوان داشت: در مدارس باید به راه شهدای والا و رزمندگان را یادآوری کرد تا دانش‌آموزان زندگی و منش آن دلیرمردان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
به گزارش فارس؛ همچنین مراسم گرامیداشت دهه کرامت در پایگاه ام‏سلمه حوزه فاطمه الزهرا (س) شاهرود با حضور بیش از 60 نفر از اعضای حلقه‏های صالحین پایگاه ام‏سلمه و در محل امامزاده محمد بسطام برگزار شد.
در این مراسم، زهرا محمدی از مبلغان حوزه علمیه با اشاره به عظمت وجودی حضرت معصومه (س) و ایام دهه کرامت گفت: بانوی بزرگوار حضرت معصومه (س) به منزله آیینه‏ای است که شخصیت والای حضرت فاطمه (س) و زینب کبری (س) را در ایران برای ما مشخص می‏کند، یعنی اشاره‏ای است که به ما راه انسان زیستن با کرامت بودن و بزرگ و متعالی بودن را نشان می‏دهد.
محمدی افزود: اینکه فرمودند هر کس به زیارت این بانو برود، در حالی که عارف به حق او باشد، بهشت ارزانی او خواهد بود به همین حقیقت اشاره دارد که هر کس به زیارت خورشید برود، در حالی که عارف حق باشد نورانی شدن ارزانی‏اش می‏شود.
این مبلغ گفت: این در واقع دعوت به سوی خورشید و نورانی شدن است و ما باید قدر دانسته و استفاده و بهره لازم را از زیارت این بانوی بزرگوار ببریم.
مدیحه‏خوانی و شعرخوانی در جوار امامزاده از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول