اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد:

افزایش 45 درصدی اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی این دانشگاه در سال گذشته 50 میلیارد ریال بوده که در سال جاری با حدود 45 درصد افزایش به 90 میلیارد ریال رسیده است.

افزایش 45 درصدی اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
غلام‌رضا حیدری  امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در اهرم به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اشاره و اظهار کرد: با تلاش‌های و پیگیری‌های صورت گرفته این دانشگاه از تیپ 3 به تیپ 2 ارتقا یافته که نیاز است با تشکیل جلسه هیئت امنا بازنگری کلی در زیرمجموعه علوم پزشکی انجام شود.
وی افزود: در حال حاضر 228 خانه بهداشت در سطح استان فعال است که در بازنگری جدید احتمال افزایش خانه‌های بهداشت و یا ارتقا آن‌ها به مراکز بهداشتی درمانی وجود دارد.
حیدری در ارتباط با حجم ریالی پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری نیز پاسخ گفت: اعتبارات عمرانی این دانشگاه در سال گذشته 50 میلیارد ریال بوده که در سال 90 با حدود 45 درصد افزایش به 90 میلیارد ریال رسیده است.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، راه‌اندازی سی تی اسکن گناوه، مرکز تخصصی درمان نازایی، مجموعه اداری پزشکی و دندان‌‌پزشکی، سالن امتحانات دانشگاه و سالن ورزشی علوم پزشکی بوشهر برخی از پروژه‌های دردست اقدام علوم پزشکی بوشهر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ارتباط با علت عدم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز پاسخ داد: تلاش می‌شود با تخصیص اعتبار لازم عملیات اجرایی آن در اسرع وقت آغاز شود و این موضوع در حال پیگیری است.
وی اظهار کرد: بیمارستان امام حسین (ع) اهرم شرایط مناسبی برای ایجاد بخش‌های تخصصی استانی نظیر بخش زنان و زایمان را دارد؛ تا پایان مهرماه با اخذ مجوزهای لازم برای استخدام نیرو نسبت به تأمین نیروی انسانی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم اقدام می‌شود.
وی پیشرفت فیزیکی درمانگاه شهید رجایی اهرم را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این درمانگاه از مدرن‌ترین و مجهزترین درمانگاه‌های استان است که در سه طبقه احداث می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول