اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون پزشکی‌ورزشی:

دندانپزشکی ورزشی گیلان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: دندانپزشکی هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان با حضور دبیر فدراسیون پزشکی‌ورزشی کشور و مسئولان استانی راه‌اندازی شد.

دندانپزشکی ورزشی گیلان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دندانپزشکی هیئت پزشکی و ورزشی گیلان عصر امروز با حضور دبیر فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور و مدیران اداره کل ورزش و جوانان گیلان در محل ساختمان این هیئت در کنار دیگر تجهیزات درمانگاه افتتاح شد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ایران در جریان بهره‌برداری از این دندانپزشکی، اظهار داشت: تا پایان امسال خبرهای خوبی از گیلان در زمینه پزشکی ورزشی شنیده می‌شود.
داود آزادبخت افزود: خیزش استان گیلان در این زمینه و انجام کارهای زیربنایی خوب، نشان می‌دهد که در بعد خدماتی و درمانی، اطلاع‌رسانی، آموزش و پژوهش در سطح خوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: رشد مطلوب ورزشکاران سازمان یافته در این استان نشان می‌دهد که مسئولان ورزش گیلان و هیئت پزشکی ورزشی اقدام‌های خوبی در سطح استان انجام داده‌اند.
رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان نیز در این مراسم گفت: با افتتاح این دندانپزشکی بخش تخصصی این درمانگاه تکمیل شد.
محمد حق‌شناس افزود: برای راه‌اندازی این بخش 150 میلیون ریال اعتبار هزینه شد که برای ارائه خدمات تخصصی‌تر به 10 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
وی بزرگ‌ترین کارانجام شده در این هیئت را درمان ورزشکاران آسیب دیده توسط متخصصان مختلف حاضر در درمانگاه پزشکی و ورزشی استان بیان کرد.
حق‌شناس بیان داشت: تاکنون خدمات مختلفی از جمله صدور گواهی سلامت و ارائه خدمات تخصصی پزشکی مانند ارتوپدی، داخلی، تغذیه، گوش و حلق و بینی، اطفال و پوست را در مرکز درمانی هیئت گیلان واقع در رشت به ورزشکاران کل استان ارائه می‌کردیم که با راه‌اندازی این بخش، خدمات تکمیل شد.
این مسئول، برگزاری 13 کلاس آموزشی و پنج کلاس دوپینگ در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های مهم این هیئت در گیلان عنوان کرد.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی و مبارزه با دوپینگ را از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی این هیئت در سال جاری برشمرد و بیان داشت: توسعه هیئت‌ پزشکی ورزشی در سراسر گیلان در دستور کار است.
این مسئول با اشاره به اینکه مبارزه با دوپینگ از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه مانند سال‌های گذشته برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان یکی دیگر از فعالیت‌های آموزشی این هیئت را برگزاری کلاس آشنایی با نیازهای پزشکی بانوان ذکر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول