اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون دانشگاه علوم پزشکی از اورژانس 115 بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مرکز فوریت‌های پزشکی 115 بوشهر بازدید کرد.

بازدید معاون دانشگاه علوم پزشکی از اورژانس 115 بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جهانگیری شاهینی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف اورژانس 115 بوشهر ضمن ارائه نقطه نظرات خود در ارتباط با اورژانس 115، اقدامات انجام شده در زمینه تسهیلات بانکی فراهم شده برای کارکنان، اختصاص اعتبار به اورژانس‌های جاده‌ای و پیگیری کارانه پرسنل همچنین تأمین اعتبار لازم برای شماره‌گذاری آمبولانس‌های فاقد پلاک را تشریح کرد.
وی همچنین برنامه‌های معاونت توسعه دانشگاه در زمینه تعاونی مسکن و مصرف را تشریح کرد.
مدیر مرکز فوریت‌های 115 بوشهر آیین‌نامه طرح پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی، وضعیت پایگاه‌های اورژانس 115، وضعیت فعلی نیروها، توفیقات مرکز اورژانس، عملکرد مرکز مدیریت طی سال‌های اخیر و مشکلات موجود این مرکز از جمله عدم تناسب اعتبارات ابلاغی با وضعیت افزایش پایگاه‌ها در سال اخیر، شماره‌گذاری آمبولانس‌های فاقد پلاک، کارانه پرسنل فوریت‌های پزشکی و خریدهای اموالی را تشریح کرد.
علیرضا حاجیونی در ارتباط با استفاده از مینی‌بوس‌های ویژه مدارس گفت: در این زمینه محل ایستگاه‌های مینی بوس، زمان، مکان و وضعیت بهداشتی داخل مینی بوس‌ها مد نظر است، محل ایستگاه‌های مینی بوس حتی‌المقدور باید در مکانی باشد که داخل خیابان‌های اصلی نبوده و ازسوی دیگر زمان نگهداشتن سرویس‌ها باید یک زمان و غیرقابل تغییر باشد.
وی تصریح کرد: فضای داخل مینی بوس دانش آموزان باید به نحوی تعبیه شود که همیشه تمیز بوده و همچنین روکش‌های صندلی، کف پوش مینی بوس عاری از میکروب و پاکیزه باشد.
در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مشکلات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
در این بازدید که سه‌شنبه پنجم مهر ماه انجام شد، بخش‌های مختلف مرکز از جمله اتاق هدایت عملیات بحران (EOC) و ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی اورژانس و واحدهای عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت.
سپس در جلسه‌ای که با حضور رئیس و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر برگزار شد مشکلات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول