اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی و ورزشی اصفهان:

مسئولیت علمی هیئت ورزشی، پزشکی افزایش یافت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان گفت: با انتخاب این هیئت از طرف فدراسیون پزشکی و ورزشی جمهوری اسلامی ایران به عنوان قطب علمی و پزشکی کشور، بدون شک مسئولیت‌ها نیز افزایش یافته است.

مسئولیت علمی هیئت ورزشی، پزشکی افزایش یافت
پویا دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس انتخاب هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان از طرف فدراسیون به عنوان قطب علمی و پزشکی کشور اولویت کاری هیئت نیز بر اساس برگزاری برنامه‌های آموزش و پژوهشی در سال 1390 قرار داده شده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری از هفت پژوهش انتخاب شده در تقویم آموزشی هیئت پزشکی و ورزش استان اصفهان، نتایج دو عدد از این پژوهش‌ها استخراج شده است، تصریح کرد: نتایج پنج پژوهش دیگر نیز تا پایان سال 1390 استخراج می‌شود.
دبیر هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه آموزشی، هر هفته برنامه‌های خاصی از طرف هیئت برگزار می‌شود، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان طرح آموزش رایگان احیا و کمک‌های اولیه را برای مربیان ورزشی استان اصفهان بیان کرد.
وی افزود: به طور حتم تا پایان سال جاری تعداد 2هزار مربی ورزشی از آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه استفاده می‌کنند.
دانشور ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هیئت پزشکی و ورزش استان اصفهان طرح ورزش رایگان برای سالمندان جامعه است که این طرح در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گنجانده شده و به وسیله اساتید هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان آموزش می‌بینند.
وی ادامه داد: برای طرح ورزش رایگان ویژه سالمندان هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان آموزش 110 پزشک و بالغ بر 500 نفر مربی و ورزشکار را بر عهده گرفته است.
این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه یکی از مخاطبان هدف هیئت پزشکی و ورزشی استان اصفهان، جامعه پزشکان است، تاکید کرد: در مهر ماه و آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری 20 برنامه آموزشی ویژه برای پزشکان استان اصفهان با موضوعات پزشکی و ورزشی هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول