اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان:

دانشگاه ‌علوم پزشکی کرمان جزو دانشگاه‌های برتر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان جزو هشت دانشگاه برتر قطب پزشکی کشور است.

دانشگاه ‌علوم پزشکی کرمان جزو دانشگاه‌های برتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا صباحی پیش از ظهر امروز در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اظهار داشت: تأسیس این دانشگاه در مقطع پزشکی به سال 56 و در رشته پرستاری به سال 40 بر می‌گردد.
وی افزود: دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان جزو هشت دانشگاه برتر و همچنین هشت قطب پزشکی کشور است.
رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمان با بیان اینکه برای دانشجویان دوره تخصص مدرک در دانشگاه کرمان صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: سیاست جدید علوم‌پزشکی، فعال کردن امکانات و تجهیزات در سطح بین‌المللی است و در حال حاضر تمام دانشگاه‌های هشت قطب پزشکی در سطح ملی فعالیت می‌کنند.
صباحی با اشاره به اینکه شاید به دلیل فاصله‌ای که کرمان از مرکز دارد، افراد تمایل بیشتری برای تحصیل در مرکز و اطراف آن داشته باشند، خطاب به دانشجویان بیان داشت: آرامش خاطر و اعتماد به نفس بالا داشته باشید، زیرا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمان از رتبه بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه سیاست دانشگاه بیشتر به سمت تحصیلات تکمیلی می‌رود تا کارشناسی افزود: در سال جاری 16 رشته تحصیلات تکمیلی و در مجموع دانشگاه 60 رشته تحصیلات تکمیلی دارد.
صباحی افزود: امیدواریم دانشجویان از ورود اساتید بهره ببرند، زیرا دانشگاه از اساتید برجسته‌ای برخوردار است.
وی با تأکید براینکه باید از فرصت‌ها استفاده کنید، ابراز داشت: وظیفه دانشجویان تعلیم و تربیت است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: ما انسان‌ها در این دنیا وظایف و رسالتی داریم و بسیاری از کارهای ما دچار انفعال است و آنچه که ما در تنهایی فکر می‌کنیم، هویت خود را از آن می‌گیریم.
صباحی خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم با برنامه‌های فرهنگی و اصولی که در جامعه اسلام فراهم است، زمینه را برای کسانی که ظرفیت برای رشد دارند را فراهم کنیم.
وی عفاف و حجاب را از این برنامه‌ها دانست و گفت: جامعه ما باید رنگ و بوی دینی داشته باشد و همه این کارها در ارتباط با سلامت روان و جسم جامعه است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول