اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس تفاهمنامه بین شیراز و مشهد صورت می‌گیرد؛

آموزش روابط عمومی‌های علوم پزشکی مشهد در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس تفاهمنامه‌ای با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مدت چهار روز در شیراز آموزش می‌بینند.

آموزش روابط عمومی‌های علوم پزشکی مشهد در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر روابط عمومی این دانشگاه اظهار داشت: به مناسبت آغاز دهه کرامت یک تفاهم‌نامه فرهنگی و آموزشی بین روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، مشهد و قم منعقد شد.
اکبر اجرایی افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه مبنی بر تبادل اطلاعات و آموزش‌های علمی و فرهنگی بین این سه استان مذهبی کشور است.
وی بیان کرد: بر این اساس مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در شیراز در یک دوره آموزشی چهار روزه‌ شرکت کرده‌اند.
اجرایی گفت: آشنایی با خبرنویسی و روابط عمومی و رسانه از مباحثی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.
وی تقارن آغاز برنامه‌های فرهنگی آموزشی بین دانشگاه‌ها و دهه کرامت را آغازی مبارک و طلیعه روشنی برای رسیدن به اهداف توسعه سلامت و دستیابی به جامعه سالم عنوان کرد.
محمد خباز شیرازی مدیر دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با حضور در مراسم افتتاحیه این دوره فرهنگی و آموزشی گفت: تبادل و توسعه اینگونه برنامه‌ها و ایجاد ارتباطات فرهنگی و آموزشی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و مشهد موجب ارتقای علمی این دانشگاه‌ها و در نهایت کشور و همچنین دستیابی سریع‌تر به اهداف توسعه می‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که انعقاد این گونه تفاهمنامه‌ها با هدف توسعه کشور بین سایر دانشگاه‌های تیپ یک کشور نیز صورت پذیرد.
به گزارش فارس این دوره آموزشی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول