اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا استان تهران تاکید کرد:

نقش تاثیرگذار زنان در تربیت جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های مختلف بر نقش زنان در تربیت جامعه تاکید کرد.

نقش تاثیرگذار زنان در تربیت جامعه
سمیه حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران نقش زنان را در طول هشت سال دفاع مقدس، نقشی کاربردی و ارزنده معرفی کرد و گفت: شهدای عا‌لی‌مقام ما در دامن زنان و مادران بزرگ این سرزمین پرورش یافته‌اند و عروج آنها از نگاه آسمانی زنان نشات می‌گیرد.
مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران هفته دفاع مقدس را فصل تازه‌ای از کارنامه زرین جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج خواهران، برگزاری یادواره شهیده «نسرین افضل» است که وی یکی از اسطوره‌های این مرزو بوم به شمار می‌رود و رشادت و غیرت و مردانگی را با  حجاب و رفتار و اخلاق به تصویر کشیده است و بنابراین اکنون نامش در فهرست شهدای جنگ ثبت شده است که در طول این هفته شرایطی برای آشنایی بسیجیان با این شهیده فراهم می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های نقش زن در جنگ نرم، تجلیل از مادران و همسران شهید، دیدار با خانواده شهدا از سایر برنامه‌های این هفته بشمار می‌رود که در نمایشگاه دفاع مقدس این هفته که در 11 شهرستان تابعه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برپا شده است نیز بسیجیان خواهر با مطرح کردن مباحث اهمیت نقش زن در تربیت جامعه، حجاب و عفاف حضوری چشمگیر دارند.
مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان تصریح کرد: اکنون بیش از 60 حوزه بسیج خواهران در 11 شهرستان مذکور فعالیت دارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول