اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای اصفهان:

بیشتر تخلفات فیس بوک انتشار تصاویر خصوصی زنان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: بیشترین پرونده‌های ارجاعی تخلف فیس بوک انتشار تصاویر خصوصی از زنان است.

بیشتر تخلفات فیس بوک انتشار تصاویر خصوصی زنان است
ستار خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه فضای فیس‌بوک زمینه بسیاری از جرائم و انحرافات را فراهم می‌کند، اظهار داشت: بسیاری از اطلاعات خصوصی از طریق فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه در کل حدود 30درصد از جرائم از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک صورت می‌گیرد، افزود: در فضای مجازی فیس بوک احتمال هر نوع جرم وجود دارد.
رئیس پلیس فتای اصفهان با بیان اینکه همه نوع سوء استفاده در شبکه اجتماعی صورت می‌گیرد، افزود: بیشتر تخلفات فیس بوک در حال حاضر انتشار تصاویر خصوصی و اطلاعات افراد است که تصاویر خود را افراد در شبکه‌ها گذاشته و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.
وی در ادامه به یک نمونه از سوء استفاده در فضای فیس بوک اشاره و تصریح کرد: به عنوان مثال هکرها صفحه‌ای را به نام خانمی باز و آن را متهم به روسپی‌گری می‌کنند و یا عکس و تلفن شخص دیگری را در یک صفحه ای دیگر منتقل و با ابروی افراد بازی می‌کنند.
خسروی بیان داشت: بیشترین افراد متضرر در فضای فیس بوک زنان هستند چرا که با دیدن و یا نشنیدن انتشار عکس خود در فضای فیس بوک دچار خسارت روحی و روانی می‌شوند.
وی قربانیان این اتهام را تصاویر زنانی دانست که در فضای فیس بوک تصاویر شخصیشان را مبادله و یا برای دوستان خود ارسال می‌کنند و به نمایش می‌گذارند.
رئیس پلیس فتای اصفهان تاکید کرد: در حد امکان از گذاشتن تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای فیس بوک جلوگیری شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول