اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

ادارات برای تاسیس واحد امور بانوان اقدام کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک گفت: ادارات و نهادهای بخش قرچک نسبت به تاسیس واحد امور بانوان اقدام کنند.

ادارات برای تاسیس واحد امور بانوان اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دوشنبه شب محمد ابراهیمی در نخستین نشست کمیته امور بانوان بخش قرچک با اشاره به نقش زن گفت: نقش زن در اسلام و جمهوری اسلامی بدون شک نقشی کارساز و مؤثر است.
بخشدار قرچک افزود: امروز زنان مسلمان ایرانی پابه پای مردان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضوری جدی و فعال دارند و برخلاف ادعای غربی‌ها، زنان در نظام اسلامی می‌توانند با حفظ عفاف و دین و رعایت تقوا در راه تحصیل علم و دانش در مراکز آموزشی مراتب پیشرفت و صعود به قله‌های عالی را طی کنند و در سمت‌های مهم اجرایی نیز خدمتگزار جامعه اسلامی باشند.
وی در ادامه بر این اساس خواستار تاسیس امور بانوان در تمامی  ادارات و نهادهای بخش قرچک شد.
بخشدار قرچک در ادامه خواستار برنامه‌ریزی صحیح و اصولی از سوی مسئولان امور بانوان ادارات در حیطه وظایف خود شد و تاکید کرد: برای ارتقای توانمندی‌های زنان جامعه، نیازمند احصای مشکلات و ارائه راه حل‌های مناسب هستیم تا با شناخت ظرفیت‌های موجود در راستای برطرف کردن تنگناها تلاش کنیم.
حجت السلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز در ادامه این نشست ایجاد مرکز مشاوره و ضرورت تشکیل حوزه علمیه بانوان را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد تا در این زمینه گام‌های موثری برداشته شود.
نخستین نشست کمیته امور بانوان بخش قرچک حجت‌السلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه جدید قرچک و محمد شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش و سایر اعضاء با هدف تاسیس واحد امور بانوان در ادارات و نهادها برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول