اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تهران:

بودجه سال 90 فرمانداری تهران کاهش یافت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: در حال حاضر بودجه فرمانداری تهران در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

بودجه سال 90 فرمانداری تهران کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الله مهدوی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی بومهن که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، بخشدار مرکزی، دیگر مسئولان محلی و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته نزدیک به یک میلیارد و 700 میلیون تومان از کمیته برنامه‏ریزی شهرستان تهران به شهر بومهن اختصاص یافت.
وی با اشاره به کاهش بودجه فرمانداری تهران در سال جاری خاطرنشان کرد: اما طی سال جاری این اعتبارات در شهر بومهن با کاهش مواجه شده و به 400 میلیون تومان رسید.
مهدوی ادامه داد: دلیل این کاهش بودجه شهر بومهن کاهش اعتبارات فرمانداری تهران از 63 میلیارد به 52 میلیارد تومان و از این میزان به 38 میلیارد تومان بود که 12 میلیارد تومان آن نیز دارای الزامات قانونی است.
معاون عمرانی فرماندار تهران با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام عظمای ولایت افزود: سال 90 از سوی مقام عظمای ولایت به سال جهاد اقتصادی منقش شده است.
وی تصریح کرد: از این رو تمام مجموعه‌های عمرانی و خدماتی کشور باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری همه توان خود را بسیج سازند.
مهدوی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در میان آحاد جامعه اسلامی گفت: از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب حفظ وحدت در راستای نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی است که باید به جد مورد توجه همگان قرار گیرد.
معاون فرماندار تهران با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات دوره آتی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نزدیک است از این رو مجموعه فرمانداری تهران همگام با دیگر مسئولان وزارت کشور در مسیر برگزاری هرچه با شکوه‏تر این اقدام دشمن‏شکن و حضور حداکثری مردم از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.
وی افزود: نمی‌توان نقطه پایانی برای امور خدماتی و عمرانی مشخص کرد چراکه گذر زمان مطالبات جدیدتر و بیشتری را پیش روی مسئولان قرار می‌دهد ما باید با تلاشی شبانه‏روزی از مشکلات مردم بکاهیم.
مهدوی از پیگیری‌های فرمانداری تهران برای کاهش عوارض جاده‌ای آزادراه تهران- پردیس خبر داد و گفت: مجموعه فرمانداری تهران همچنان برای کاهش عوارض آزادراه تهران- پردیس تا یک سوم بهای کنونی به پیگیری‌های خود ادامه می‌دهد.
معاون فرماندار تهران با اشاره به تحولات جهانی و منطقه‌ای خاطرنشان کرد: بی‏شک تحولات جهان امروز، سقوط یک به یک دیکتاتورهای خودکامه منطقه، بیداری اسلامی به بیان مقام عظمای ولایت و بیداری فطرت انسانی در اروپا به قول رئیس جمهور، مرهون رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) و جانشین شایسته ایشان مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول