اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

کمیسیون‌های دانشگاهی در فرمانداری‌ها ایجاد شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کمیسیون‌های دانشگاهی در فرمانداری‌ها ایجاد شود تا مسائل دانشجویی با حضور خود دانشجویان در این کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

کمیسیون‌های دانشگاهی در فرمانداری‌ها ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در جمع فرمانداران بر ضرورت توجه به وضعیت اجتماعی شهرها در آستانه بازگشایی مدارس تاکید کرد.
وی گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یکی از مسائل پیش رو است که با توجه به تک نوبته کردن مدارس از ابتدای امسال فرمانداران به عنوان روسای شورای اداری شهرستان‌ها نقشی مهم بر عهده دارند.
بیگی اضافه کرد: آماده کردن مدارس و دانشگاه‌ها از جهات مختلف مورد توجه بوده و در این راستا برنامه‌ریزی می‌شود.
وی بر تشکیل کمیسیون‌های دانشگاهی در شهرهای مختلف تاکید کرد و افزود: با تشکیل کمیسیون‌های دانشگاهی در زمینه امور دانشجویان و مسائل مربوط به آن موفق خواهیم بود.
 
*تاکید بر ارتقای نشاط اجتماعی
استاندار آذربایجان‌شرقی ارتقای نشاط  اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و ظرفیت‌های سنتی شهرهای مختلف در این راستا مورد تاکید است.
 
*زیباسازی مبادی ورودی شهرها
بیگی بر زیباسازی مبادی ورودی شهرها تاکید کرد و گفت: در سفرهای شهرستانی به این امر توجه شده و زیبایی مبادی وردی شهرها به عنوان نشانه‌های از عمران آن شهر شمرده می‌شود.
وی خواستار توجه به راهکارهای توسعه کشاورزی مدرن شد و گفت: کشاورزی با شیوه‌های نوین موجب بهره‌وری منابع آبی و نیز ارتقای وضعیت مردمی خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول