اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان اعلام کرد:

حمایت فرمانداری اردکان از طرح‌های بهزیستی

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: فرمانداری اردکان از طرح‌های مختلف بهزیستی در این شهرستان حمایت خواهد کرد.

حمایت فرمانداری اردکان از طرح‌های بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد کمالی صبح امروز در جلسه شورای معاونان بهزیستی استان یزد با اشاره به تعامل خوب اداره بهزیستی اردکان با فرمانداری، به تشریح ظرفیت‌های موجود در این شهرستان پرداخت و خواستار اجرای برنامه‌های بیشتر از سوی بهزیستی استان در این اردکان شد.
وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام بهزیستی در شهرستان اردکان بیان کرد: فرمانداری آماده هرگونه حمایت و مساعدت در تکمیل و اجرای پروژه‌های بهزیستی در این شهرستان است.
کمالی با اشاره به نقش حساس بهزیستی به ویژه در بخش کنترل آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: وظایف بهزیستی متعدد است که معضلات جدی جامعه امروز نیز در شرح وظایف این سازمان گنجانده شده و همین امر حساسیت کار این نهاد را بیشتر کرده است.
وی، طلاق و اعتیاد را از اصلی‌ترین مشکلات جامعه برشمرد و افزود: بهزیستی در این راستا برنامه‌های متعددی اجرا کرده است اما این برنامه‌ها نیاز به گسترش و تقویت دارد.
امام جمعه اردکان نیز در این نشست با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد مباحث فرهنگی اظهار داشت: ایشان همواره تاکید دارند که فرهنگ دینی باید مورد توجه خاص قرار گیرد و بودجه‌های لازم برای آن تامین شود.
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی با اشاره به آمارهای رسمی موجود که نشان از کاهش آسیب‌های اجتماعی در ماه رمضان دارند، افزود: همین کاهش چشمگیر جرم و ناهنجاری در ماه رمضان دلیل محکمی است بر اینکه اگر ما بر روی مباحث فرهنگ دینی سرمایه‌گذاری کنیم به طور قطع و یقین نتایج مطلوبی کسب خواهیم کرد.
وی همچنین ضمن قدردانی از سازمان بهزیستی به خاطر اقدامات پیشگیرانه این سازمان بیان کرد: اعتیاد یکی از معضلات جامعه است و باید تلاش کنیم قبل از آنکه مجبور به هزینه کردن در زمینه اعتیاد شویم، به اقدامات پیشگیرانه بپردازیم.
مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این دیدار با تشریح بخشی از وظایف سازمان بهزیستی اظهار داشت: این سازمان دارای بیش از 50 وظیفه قانونی است و دو سیاست کلی آن کاهش ورودی و افزایش خروجی است.
محمدحسین رحیمی‌نسب عنوان کرد: برای تحقق سیاست اول در سه زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش معلولیت‌ها و کاهش محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم و سیاست افزایش خروجی را با توانمندسازی معلولان و مددجویان پیگیر هستیم.
وی در این نشست همچنین به تشریح سند کاهش آسیب‌های اجتماعی استان یزد پرداخت و افزود: در این سند 20 نوع آسیب اجتماعی شناسایی شده و به آن پرداخته خواهد شد.
به گزارش فارس، شورای معاونان سازمان بهزیستی استان یزد هر 15 روز، در یکی از ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود و اعضای شورا از نزدیک با مباحث حوزه تخصصی خود در شهرستان آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول