اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند ماه آینده انجام می‌شود؛

انتقال فرمانداری زنجان به ساختمان جدید

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان گفت: طی چند ماه آینده فرمانداری زنجان به ساختمان جدیدی منتقل می‌شود.

انتقال فرمانداری زنجان به ساختمان جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه فرمانداری قصد ساخت یک سوله برای حوادث غیر مترقبه را دارد، اظهار داشت: سوله در ضلع شمالی ساختمان جدید فرمانداری احداث می‌شود.
وی افزود: عرض زیاد خیابانی که بین ساختمان جدید فرمانداری و بیمارستان ولی‌عصر (عج) افزود: این موضوع مشکلات زیادی برای رانندگان و عابران به وجود آورده است.
فرماندار زنجان تصریح کرد: با توجه به وجود فضا از هر دو طرف خیابان می‌توان در این محل یک پل هوایی برای تسهیل امور احداث کرد.
وی همچنین از ساخت غیر مجاز چند پلاک در مجاورت ساختمان جدید فرمانداری خبر داد و گفت: با توجه به میزبانی فرمانداری در سفرهای مقامات کشوری همجواری ساختمان فرمانداری با واحدهای مسکونی مشکلات امنیتی به وجود می‌آورد.
راشاد از دیگر مشکلات موجود در شهر زنجان به عدم هماهنگی و عدم نصب پلاک‌ بر سر در خانه‌ها اشاره و تصریح کرد: با دو روش می‌توان این مشکل را حل کرد.
وی نصب پلاک بر سر در خانه‌ها به صورت انفرادی و تجمیع پلاک‌ها  در یک تابلو را در محلات، دو راه‌حل مشکل پلاک‌ها در شهر زنجان اعلام کرد.
فرماندار زنجان با اشاره به بازدید خود از مسجد چهارده معصوم (ع) منطقه بی‌سیم زنجان گفت: وجود یک زمین بایر در نزدیکی این منطقه موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده است.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت پارک بانوان زنجان، بر تامین امنیت این پارک به ویژه در شب تاکید و تصریح کرد: شیطنت‌هایی برای ناامن نشان دادن این پارک وجود دارد.
راشاد با اشاره به مشکلات مطرح شده پس از آغاز عملیات اجرایی پل امام حسین (ع) افزود: بر اساس مقررات، مدیریت شهری می‌تواند برای  ورود و خروج خودروها به مناطقی از شهر ممنوعیت ایجاد کند.
وی با اشاره به نظر یکی از اعضای شورا درباره هویت‌دار شدن شورای ترافیک شهرستان زنجان ادامه داد: شورای ترافیک شهرستان زنجان تشکیل و مشکلات ترافیک شهرستان بررسی می‌شود.
فرماندار زنجان  بهره‌برداری از محور زنجان- طارم را موجب انتقال ترافیک طارم به محور شهرک غرب اعلام کرد و گفت: با بازگشایی محور پادگان  این مشکلات را کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول