اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد:

برخی شرکت‌های حمل و نقل مازندران غیرفعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: مازندران شش شرکت حمل و نقل بین‌المللی دارد که برخی از این شرکت‌ها غیرفعال هستند.

برخی شرکت‌های حمل و نقل مازندران غیرفعال است
به گزارش خبرگزاری فارس ازساری، مجیدرضا نصرالله‌نژاد در جلسه اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: تاجران مشکلاتی را عنوان می‌کنند که حکایت از این دارد مشکلات حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند گریبان‌گیر باشد.
وی گفت: در حال حاضر شش شرکت حمل و نقل بین‌المللی در استان وجود دارد که تعدادی غیرفعال هستند.
نصرالله‌نژاد با بیان اینکه عامل غیرفعال بودن این شرکت‌ها باید بررسی شود، تصریح کرد: 125 شرکت داخلی حمل و نقل در استان فعالیت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه از نظر تعداد ناوگان در کمبود نیستیم، افزود: ناوگان ما بار دینامیک است.
نصرالله‌نژاد خاطرنشان کرد: در بنادر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر دو کارشناسانی را مستقر کردیم که مشکلات حوزه حمل و نقل به ویژه در بندر امیرآباد رسیدگی شود و یک نفر در پنجره واحد حضور دارد و فرد دیگر در بیرون به هدایت ناوگان می‌پردازد.
وی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از افراد را برای مدیرعاملی شرکت‌ها معرفی کردیم که هیچکدام در آزمون پذیرفته نشدند، گفت: در هفته جاری هم هشت نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که چهار نفر از اساتید دانشگاه هستند که امیدواریم امسال در آزمون پذیرفته شوند.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی پاسارگاد نیز در این نشست بیان داشت: بخشی دوگانه سوز هستم که هم از طرف صادرات و هم ترانزیت سوخته‌ایم.
غلامرضا پرکار افزود: در نشست‌های قبلی صرفا توپ را به زمین همدیگر پرتاب کردیم.
این مسئول با اشاره به اینکه هم تاجر هستم و هم در بخش ترانزیت فعالیت می‌کنم، یادآور شد: تجار تاکنون به ناوگان حمل و نقل اعلام نکرده‌اند که خواستار چه چیزی هستند.
پرکار تصریح کرد: تجار زمانی به سراغ شرکت‌های حمل و نقل مازندران آمده‌اند که یا دستشان به جایی نمی‌رسید و یا از شرکت‌های بسیاری قیمت گرفته و سپس به ما رسیده بودند.
وی با اشاره به اینکه تجار موجودیت صادرات را به ناوگان حمل و نقل اعلام کنند، اذعان داشت: پیشنهادم این است که همه صادرکنندگان از اتاق درخواست ناوگان حمل و نقل داشته باشند و اتاق در راس با شرکت‌های حمل و نقل مقابل باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول