اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 سال اخیر اتفاق افتاد؛

کاهش 27 ساله عمر ناوگان حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمر ناوگان حمل نقل این استان از 35 سال به 8.4 سال کاهش یافته است.

کاهش 27 ساله عمر ناوگان حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد
مسعود مصدقی عصر امروز در حاشیه کلاس توجیهی اطفاء حریق که برای رانندگان برون‌شهری این استان اعم از سواری و اتوبوس برگزار شد، اظهار کرد: خدماتی که در این دولت برای سیستم حمل و نقل کشور انجام شد به هیچ وجه قابل مقایسه با خدمات انجام گرفته دولت‌های گذشته نیست.
وی افزود: در این دولت و در طول شش سال گذشته در راستای جوان کردن سیستم حمل و نقل بار و مسافر تسهیلات قابل وصفی ارائه شد که آمارها گویای خدمات بی‌نظیر دولت در این حوزه است.
مصدقی بیان داشت: عمر ناوگان مسافری استان کهگیلویه و بویراحمد از 19سال به 6.2 سال کاهش و عمر ناوگان حمل نقل از 35 سال به 8.4 سال کاهش یافته است.
  وی یادآور شد: در مدت شش سال فعالیت دولت کنونی 220 میلیارد ریال تسهیلات در بخش حمل و نقل استان برای خرید انواع کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی بین شهری هزینه شده است.
  به گفته مصدقی، چهار هزار شغل به‌طور مستقیم طی شش سال گذشته در این استان در حوزه حمل و نقل ایجاد شده است.
  این مسئول امور حمل و نقل در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و 200دستگاه کامیون و دو هزار و 700 دستگاه خودروی مسافربر در این استان وجود داشته که کار حمل بار و مسافر را برعهده دارند.
   مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های این استان گفت: در دولت نهم و دهم در کهگیلویه و بویراحمد تعداد هفت مجتمع رفاهی خدماتی به بهره‌برداری رسیده است.
  مصدقی اذعان داشت: این استان به دلیل قرار گرفتن در چهار راه جنوب کشور به شمال به لحاظ ظرفیت‌های مختلف، ظرفیت خالی برای ناوگان حمل و نقل به‌خصوص در بخش حمل و نقل بار و احداث مجتمع‌های رفاهی خدماتی دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول