اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل صورت می‏گیرد:

ورود 130 خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی بومهن

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از افزوده شدن 130 خودروی جدید به شبکه ناوگان عمومی شهر بومهن خبر داد.

ورود 130 خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی بومهن
محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح نوسازی خودروهای موجود در شبکه حمل و نقل عمومی بومهن انجام می‏گیرد.
وی ادامه داد: این تعداد خودروی جدید و آماده ورود به شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن به تفکیک شامل 60 دستگاه تاکسی و 70 دستگاه مینی‏بوس است.
آهنگران با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: طرح نوسازی و بهبود کیفیت خودروهای ناوگان عمومی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم از جمله امور الزامی است.
شهردار بومهن تصریح کرد: مدیریت شهری بومهن و اعضای شورای اسلامی این شهر نیز در جهت نیل به رضایت‏مندی شهروندان در این امر اهتمام ویژه‏ای داشته‏اند.
وی با اشاره به تجهیز مرکز آتش‏نشانی بومهن نیز خاطرنشان کرد: وجود واحدهای آتش‏نشانی مجهز و دارای نیروهای زبده ضریب امنیت شهر را در قبال خطرات احتمالی و غیرمترقبه بالا می‏برد.
آهنگران تصریح کرد: از این رو، شهرداری بومهن با اختصاص اعتباراتی نسبت به تجهیز مرکز آتش‏نشانی شهر بومهن به امکاناتی نظیر دو دستگاه خودروی آتش‏نشانی، مجموعه ست نجات، دو دستگاه خودروی پیشرو و دیگر تجهیزات مورد نیاز این مرکز اقدامات لازم را اجرایی ساخت.
شهردار بومهن پیرامون دارایی‏های تحت تملک این نهاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری بومهن دارای 80 باب واحد تجاری، 10 واحد مسکونی مجتمع‏ساز و 80 هکتار زمین است.
وی از اختصاص بخشی از این اراضی برای امور خدماتی شهر خبر داد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن برای ایجاد امکانات خدماتی مناسب در این شهر شش قطعه زمین را به آموزش و پرورش، یک هزار و 500 متر به ساختمان اداره دارایی، 3 هزار متر برای بیمارستان 70 تختخوابی و بخشی را به تربیت بدنی اختصاص داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول