اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد پهلوگاه؛

حمل و نقل عمومی پردیسان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی قم گفت: ‌به منظور کاهش زمان سفر و سرعت در حمل و نقل مسافران در شهرک پردیسان حمل و نقل عمومی این شهرک با ایجاد پهلوگاه ساماندهی می‌شود.

حمل و نقل عمومی پردیسان ساماندهی می‌شود
سعید امراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ایجاد شبکه حمل و نقل در شهرک پردیسان اظهار کرد: قرار بود تا سازمان مسکن و شهرسازی، زمین در اختیار اتوبوسرانی قرار دهد تا در آن یک مرکز متمرکز حمل و نقل برای پردیسان ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: اما با توجه به مخالفت‌های صورت گرفته از سوی سازمان مسکن و شهرسازی در مورد مکان پیشنهادی از سوی سازمان اتوبوسرانی قرار شد تا یک پهلوگاه به منظور ساماندهی حمل و نقل عمومی شهرک پردیسان ایجاد شود.
معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی قم  با بیان اینکه مقدمات ساخت این ایستگاه انجام شده و ایجاد پهلوگاه در دست اقدام است، تصریح کرد: تعدادی مینی‌بوس به منظور انتقال مسافران به داخل شهرک در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها برای عبور و مرور در شهرک مناسب نیستند از مینی‌بوس استفاده خواهد شد یعنی ابتدا اتوبوس‌ها این خط مسافران را به این پهلوگاه می‌رسانند و سپس آنها با استفاده از مینی بوس‌های در نظر گرفته شده به مقصد خود سفر خواهند کرد.
امراللهی  تعداد مینی‌بوس‌های خریداری شده در مرحله نخست این طرح را هشت مینی‌بوس عنوان کرد و افزود: ایجاد پهلوگاه موجب سرعت در حمل و نقل مسافر و کاهش زمان سفر می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول