اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آق‌‌قلا:

دانشجویان در خط مقدم جنگ‌نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آق‌‌قلا گفت: دانشجویان در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام به ‌خصوص در دوران جنگ‌نرم هستند.

دانشجویان در خط مقدم جنگ‌نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاجی‌گلدی کر بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت ترس از توانمندی جوانان می‌خواهند آنها ما در دانشگاه‌های به دنبال کسب علم و دانش نباشند.
وی تصریح کرد: دشمنان این کشور توانمندی جوانان ما را در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی شاهد بودند.
فرماندار شهرستان آق‌‌قلا اظهار داشت: آنها به خوبی می‌دانند این دیار شیرمردانی دارد که در طی دفاع مقدس با کمترین امکانات نظامی توانستند در برابر دشمن کاملا مجهز به سلاح جنگی ایستادگی کنند و نظام برافراشته ایران اسلامی را دوباره بر افراشته‌تر کنند.
کر خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان نتوانستند در نبرد نظامی موفقیتی کسب کنند و شیوه و روش خصمانه خود را تغییر دادند این بار با آگاهی از پیشرفت‌های علمی کشور و موفقیت‌های بزرگی در زمینه هوا فضا، سلول‌های بنیادی، پرتاب ماهواره به فضا و بحث شبیه‌سازی که ما چهارمین کشور دنیا در این زمینه هستیم آنها شروع به تحریم علمی پ‍ژوهشی ایران کردند و به علت عدم نتیجه به ترور دانشمندان ایرانی روی آوردند.
وی اضافه کرد: هوشیاری دانشجویان در برابر توطئه‌های و جنگ نرم تمار عیاری که بر کشور ما آغاز کرده بسیار ضروری است.
فرماندار شهرستان آق‌‌قلا افزود: تحریم سنگینی که هم‌اکنون ‌علیه کشور ما آغاز کرده به فرموده مقام معظم رهبری فرصتی است تا نخبگان ایران اسلامی با همت و خوداتکایی به علوم دنیا دست پیدا کنند.
کر با بیان اینکه علم و دانش از نیازهای جامعه بشری که باید به آن توجه ویژه شود، گفت: یکی از اهداف بزرگ پیامبران، تعلیم و تربیت بوده است، پیامبران آمدند تا استعدادهای معنوی و استعدادهای ذهنی و علمی را شکوفا کنند.
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید اسلامی باشند و در کنار علم و پرورش، اخلاق و دین هم تقویت شود.
فرماندار شهرستان آق‌‌قلا همچنین افزود: تمام دانشجویان دانشگاه با ورود به دانشگاه توفیق هجرت به سمت خداوند متعال را آغاز می‌کنند و تحصیل و ارتقای علمی و عملی را غیر از هجرت به سوی خدا نمی‌توان تفسیر کرد.
کر تصریح کرد: مسئولان دانشگاه با آماده‌سازی محیط علمی دانشگاه برای رسیدن دانشجویان به اهدافشان تلاش می‌کنند و در واقع دانشجویان با استفاده از این فرصت می‌توانند از نظر علمی فرهنگی و دینی رشد کنند.
وی با اشاره به اقدامات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد زمینه‌های لازم برای علم‌آموزی همه آحاد جامعه گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاخص‌های آموزشی در کشور و استان گلستان رشد چشمگیری داشته است.
فرماندار شهرستان آق‌‌قلا اظهار داشت: در قبل از انقلاب تنها یک مرکز دانشگاهی در این استان وجود داشت که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون 41 مرکز آموزش عالی با 65 هزار دانشجو در حال فراگیری علم هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول