اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان تأکید کرد:

لزوم تقویت فرهنگ مهدویت در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان گفت: توجه و تقویت فرهنگ مهدویت عامل مهمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

لزوم تقویت فرهنگ مهدویت در مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی مظاهری در همایش مهدویت و غرب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص معنویت اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام رهبری باید معنویت را بین آحاد جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان گسترش داد چرا که افزایش اعتماد به نفس در انجام امور یکی از مهم‌ترین آثار توجه به معنویت و حفظ آن به شمار می‌آید.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین ضروریات برگزاری این همایش بصیرت بخشی و آگاهی بخشی در بین فرهنگیان آموزش و پرورش است که به این منظور با بهره‌گیری از بنیاد مهدویت در شهر قم برگزاری این محافل از سال 88 با عناوین مختلف کلید خورده است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ مهدویت تصریح کرد: پس از شکست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس عرصه‌ای آغاز شد که اعتقاد و تفکر جامعه جایگزین سنگرهای خاکی و مرزهای جغرافیایی کشور در دفاع مقدس شده است و هدف دشمن چیزی جز فروپاشی نظام اسلامی نیست.
وی تصریح کرد: ارتقا فرهنگ دینی و مهدویت نقش بسزایی را در مقابله با جنگ نرم ایفا می‌کند چرا که اعتقاد به منجی آخرالزمان زمینه را برای ظهور و پذیرفتن عدالت برای همه مردم فراهم می‌کند.
مظاهری تأکید کرد: در عصری که تمام همت دشمن زیر سؤال بردن آرمان‌های انقلاب،‌ امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس است جامعه مسلمانان به خصوص شیعه باید خود را به سلاح بصیرت،‌ شناخت و آگاهی از روش‌ها و خط فکری دشمن مجهز کند.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ اعتقاد به منجی آخرالزمان در دین اسلام جایگاهی ویژه دارد چرا که درک این موضوع و حرکت در مسیر مهدویت بستر را برای عاقبت به‌ خیری و رستگاری جامعه به وجود می‌آورد.
انتهای پیام/ص20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول