اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

کوتاهی در قبال تمامیت ارضی فلسطین مردود است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: جهان اسلام هرگز سستی و کوتاهی در قبال تمامیت ارضی قدس شریف را تحمل نمی‌کند.

کوتاهی در قبال تمامیت ارضی فلسطین مردود است
نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: امروز شعار محوری مسلمانان، آزادی فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیستی است.
وی افزود: فرمایشات حکیمانه، مدبرانه و تاریخ‌ساز رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس پیرامون در اختیار قرار ندادن حتی یک وجب از خاک فلسطین به اشغالگران، این نکته را به مردم جهان اسلام تأکید می‌کند که از حق مسلم فلسطینیان حمایت کنند و هرگز فریب طرح‌های مبهم و مشکوک برخی عناصر سازشکار را نپذیرند و از تکه تکه شدن سرزمین‌های اشغالی به شدت جلوگیری کنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: از دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران هر طرحی که حق و حقوق ملت مظلوم فلسطین را نادیده بگیرد و تمامیت ارزی آنان را مخدوش کند قابل قبول نیست.
مقدسی خاطرنشان کرد: طرح اعلام شده از سوی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تشکیل دولت فلسطینی منافع ملی مردم این کشور را به دنبال نخواهد داشت و حتی تأمین‌کننده خواسته‌های حداقلی فلسطینیان نیز نخواهد بود بلکه بنا بر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی منظور ما از فلسطین، فلسطین از نهر تا بحر است نه حتی یک وجب کمتر.
این فعال سیاسی تاکید کرد: بازی‌های سیاسی پیرامون کشور و ملت فلسطین مورد قبول جهان اسلام نیست و جهان اسلام هرگز سستی و کوتاهی در قبال تمامیت ارضی قدس شریف را تحمل نمی‌کند.
وی به طرح ابتکاری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بهترین طرحی که می‌تواند حقوق حقه ملت فلسطین را برآورده کند طرح ابتکاری جمهوری اسلامی ایران است که فلسطین را برای همه مردم فلسطین می‌خواهد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول