اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید شد:

آزادی مردم فلسطین خواست تمام جهان اسلام

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برگزاری اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب و دیگر اندیشمندان کشورهای جهان اسلام گویای این امر بود که آزادی مردم فلسطین خواست تمام جهان اسلام است.

آزادی مردم فلسطین خواست تمام جهان اسلام
حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: برگزاری اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب و دیگر اندیشمندان کشورهای جهان اسلام به طور کامل گویای این امر بود که این خواست تمام جهان اسلام است و به در اثر مقاومتی که مردم فلسطین خواهند داشت به این هدفشان دست می‌یابند.
وی افزود: امروز شاهد این امر هستیم رژیم غاصب صهیونیستی که در سال‌های گذشته شعار از فرات تا نیل را سر می‌داد و قصد توسعه کشور اشغال کرده خود را تا همه کشورهای اسلامی داشت اکنون به جایی رسیده که تن به تشکیل یک حکومت خود مختار داده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نشان دهنده این است که رژیم غاصب صهیونیستی عقب نشینی کرده و نهضت مقاومت فلسطین موفق بوده در اهدافش که رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی از مواضع خود کرده است.
وی ادامه داد: بنابراین در صورتی که نهضت مقاومت فلسطین همچنان ادامه پیدا کند به دیگر اهداف خود می‌رسد.
فولادگر در ارتباط با تأثیرگذاری اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: این کنفرانس به تازگی در سطحی که برگزار شد نشان داد هرچه به جلو پیش می‌رویم شرایط به سود فلسطین تغییر می‌کند.
وی تاکید کرد: این کنفرانس، اجلاسی مردمی در حمایت از فلسطین بود که با دبیرخانه‌ای که در ایران دارد و با پیگیری‌های مجلس شورای اسلامی روز به روز نتایج مثبت آن مشاهده می‌شود و انتظار داریم هر چه به جلو پیش می‌رویم اهداف به ثمر نشسته و نهایی شوند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه حل قطعی و نهایی تشکیل کشور فلسطین گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب پیشنهادی رو مطرح کردن راه حل این است که میان تمام مردم فلسطین نظرسنجی کنند و حق تعیین آینده فلسطین را به دست آن مردم بسپارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول