اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابطحی تاکید کرد:

تشکیل فلسطین واقعی با رای فلسطینی‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: باید تمام فلسطینی‌ها حق رای داشته باشند و تنها این امر منجر به تشکیل فلسطین واقعی می‌شود.

تشکیل فلسطین واقعی با رای فلسطینی‌ها
سید جواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: این همایش‌ها به ویژه همایش اخیر در انتقال روحیه مقاومت به فلسطینیانی که با دست خالی با اسرائیل مبارزه می‌کنند، بسیار موثر است.
وی افزود: اعتقاد من بر این است که این نشست‌ها سبب روشن‌گری در جهان اسلام شده و نباید ثمرات این نشست‌ها را دست کم بگیریم و این نشست‌ها در بلند مدت ثمرات خودش را نشان می‌دهیم.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنفرانس اخیر اعلام بیداری همگانی از سوی کشورهای شرکت کننده بود و مهم‌تر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی برای آزادی فلسطین تهیه شد.
وی در ارتباط با تأثیرگذاری اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین بیان داشت: میهمانان این اجلاس زمانی که به کشورهای خود برمی‌گردند در مجامع، رسانه‌ها و دیدارهای مردمی خود اثرات بسیار خوبی بر مردم خود در ارتباط با حمایت از فلسطین و بیداری اسلامی می‌گذارند.
ابطحی با اشاره به طرح محمود عباس مبنی بر تشکیل فلسطین جدید گفت: غزه زیر بار این طرح نمی‌رود و این طرح در کرانه باختری اجرا می‌شود و به طور طبیعی میان نیروهای فلسطین منجر به درگیری می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از دلایل تشکیل کشور فلسطین این است که دو جبهه از نیروهای فلسطینی موافق و مخالف ایجاد کنند و خودشان را به خودشان سرگرم کنند به همین دلیل نیروهای فلسطینی بایستی بسیار هوشیار باشند که در دام صهیونیست نیافتند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتقاد من بر این است که اجرای این طرح سبب ایجاد تشنج می‌شود مگر اینکه مردم کرانه باختری نیز بیش از پیش هوشیار باشند و با اعلام تشکیل کشور جدید مخالفت کنند.
وی گفت: دایه داران دموکراسی که خود دم از دموکراسی می‌زنند بایستی اجازه بدهند تمام فلسطینی‌ها حتی آنان که خارج از کشور فلسطین زندگی می‌کنند مانند لبنانی‌ها حق رای داشته باشند و تنها این امر منجر به تشکیل فلسطین واقعی می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول