اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت مجلس:

آرمان ملت فلسطین با انتفاضه قابل تحقق است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان ملت فلسطین با انتفاضه قابل تحقق است و کلام رهبر انقلاب روح تازه‌ای به مقاومت اسلامی بخشید.

آرمان ملت فلسطین با انتفاضه قابل تحقق است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر مردمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، محمد آشوری تحقق آرمان مردم مظلوم فلسطین را از طریق تداوم انتفاضه ممکن دانست و اظهار داشت: آنچه که تمام دشمنان مردم فلسطین و رفقای دیرینه صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند، برقراری صلحی نیم بند است که باز با اهرم‌های فشار خود، زمین‌های فلسطینی غصب شده را از آن خود کنند و و نهایتا طرف فلسطینی را وجه المصالحه این اقدام قرار دهند.
وی روح مقاومت را در تضاد با هرگونه سازش‌پذیری دانست و افزود: ملتی که سال‌هاست خون فرزندان خود را در مسیر استقلال خویش فدا کرده، حاضر به حذف روحیه مقاومت از جریان زندگی خود نیست و آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس انتفاضه بیان فرمودند، نگاه جامعی به تمام این موضوع بود و حیات دوباره‌ای به اندیشه مقاومت اسلامی بخشید.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس بر ضرورت حرکت محوری دستگاه سیاست خارجی کشور بر مبنای اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد و گفت: پویایی دیپلماسی کشورمان می‌تواند در اوضاع امروز جهان که هر کشوری به دنبال تبدیل طیفی از تهدیدها به فرصت هاست، اثربخش بوده و خنثی‌ساز مجموعه ای از شبهه افکنی‌هایی باشد که دشمنان در پی گسترانیدن آن در وضعیت فعلی هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول