اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

طرح‌های تخصصی مردمی حوزه ورزش حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ادغام تربیت بدنی و امور جوانان از این پس طرح‌های تخصصی تشکل‌های مردم نهاد در این حوزه مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

طرح‌های تخصصی مردمی حوزه ورزش حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نخستین جلسه دبیران تشکل‌های مردم نهاد با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمد شفیعی در این دیدار گفت: در مقوله ورزش، مفهوم و واژه جوان به سن و سال نیست بلکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری ورزش مختص به همه سنین و اقشار مختلف جامعه بوده که همه باید نسبت به ترویج و همچنین توسعه زیرساخت‌های این حوزه تلاش کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مقام معظم رهبری اعتقاد دارد که ورزش برای جوانان لازم است و برای کهنسالان واجب که این به معنای اهمیت ورزش برای همه سنین است.
وی بیان داشت: هنوز ابلاغی برای اساسنامه حوزه جوانان دریافت نکرده‌ایم که امیدواریم با تعریف این اساسنامه بتوانیم برنامه‌ریزی‌های موثری را در حوزه‌های ورزش و جوانان داشته باشیم.
شفیعی جوانان را سرمایه جامعه خواند و تاکید کرد: تشکل‌های مردم نهاد برای نزدیکی و ورود به بدنه ورزش تلاش کنند تا با همفکری و هم‌افزایی این دو بازوی توانمند بتوانیم به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به تشکل‌های مردم نهاد بیان داشت: اگر چه هنوز شرح وظایف مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص مقوله جوانان نهایی و مشخص نشده ولی شک نداریم که ورزش برای موفقیت به نیروهای جوان و پرانرژی در تشکل‌های مردم نهاد نیاز مبرم دارد.
وی تلفیق ورزش با معنویت را ضروری دانست و تاکید کرد: آماده کردن بستر لازم برای برگزاری نماز در همه اماکن ورزشی از برنامه‌های جدی ما بوده که از تشکل‌های مردم نهاد می‌خواهیم برای اجرایی شدن این سیاست مهم ما را یاری کنند.
شفیعی تشکیل گروه‌های جهادی را تجربه موفقی در انجام کارهای فرهنگی و عمرانی در روستاها دانست و اذعان داشت: از سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم تا در این مسیر حرکت کرده چرا که لذت این‌گونه کارها تا همیشه در کام مردم روستاها باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول