اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس:

مسئول اختلاس 3 هزار میلیاردی بانک مرکزی است‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقر در مجلس گفت‌: بخش عمده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که بدون ثبت در بانک‌های عامل صورت گرفته به بانک مرکزی و مسئو‌لان مرتبط آن بر‌می‌گردد.

مسئول اختلاس 3 هزار میلیاردی بانک مرکزی است‌
صمد فدایی در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد‌: کسی که دست‌اندازی نسبت به اقتصاد کشور، منافع مالی و حق مردم می‌کند در هر مقام و نهادی باشد مستلزم شدیدترین بر‌خوردر بوده زیرا به اعتماد عمومی مردم خدشه وارد کرده ‌است.

* دستگاه قضایی بدون چشم‌پوشی با عاملان اختلاس بر‌خورد کند
نماینده مرد سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضائیه کشور بدون چشم‌پوشی باید با عاملان این اختلاس بر‌خورد کند تا مردم احساس امنیت کرده و اعتماد خود را از دست ندهند‌.
وی تصریح کرد‌: پیگیر‌ی‌های شدید قوه قضائیه بازگوی این مطلب است که دستگیر‌ی‌های عامل این اختلاس در اولویت قرار داده شده و این نهاد به فکر منافع مردم و کشور است.
 
* بخش عمده اختلاس به مسئولان بانک مرکزی بر‌می‌گردد
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد‌: بخش عمده  اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بدون ثبت در بانک‌های عامل صورت گرفته به بانک مرکزی و مسئو‌لان مرتبط آن بر‌می‌گردد.
وی اضافه کرد‌: با‌نک مرکزی و بانک‌های عامل چگونه می‌توانند نسبت به مبلغ این اختلاس اظهار بی‌اطلاعی کند‌.
 
* بی‌اطلاعی نشان از ضعف مدیریتی و نظارتی دارد
فدایی با اشاره به اظهار بی‌اطلاعی بانک‌های عامل اختلاس مالی عنوان کرد‌: مبلغ اختلاس مبلغ کمی نیست و بانک مرکزی و بانک‌های عامل حق بی‌اطلاعی ندارند اگر این ادعا را داشته باشند ضعف مدیر‌یتی و نظارتی آنها را نشان می‌دهد‌.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول