اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک صورت می‌گیرد؛

رونمایی از کتاب شعر "رنگ‌‌های کودکی" در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: همزمان با جشنواره یک هفته با کانون در استان خراسان جنوبی کتاب شعر رنگ‌های کودکی رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب شعر "رنگ‌‌های کودکی" در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع پرسنل این نهاد اظهار داشت: کتاب شعر رنگ‌های کودکی در برگیرنده آثار نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی است.
عبدالرضا صمدی افزود: این کتاب به کوشش واحد هنری استان خراسان جنوبی طراحی و به چاپ رسیده است و ضمن معرفی اعضای  برگزیده مسابقات بین‌المللی نقاشی شامل آثار اعضای کارگاه نقاشی در مراکز فرهنگی هنری استان با موضوعات متفاوت است.
وی هدف از چاپ این کتاب را توجه ویژه به هنر در دنیای کودکان، مستندسازی و بسط و گسترش هنر عنوان کرد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: هفدهمین جشنواره یک هفته با کانون در استان خراسان جنوبی از 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک آغاز و تا پایان 22 مهر ماه در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند به کار خود ادامه می‌دهد.
صمدی از انتشار بیانیه روز جهانی کودک در استان خراسان جنوبی توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز خبر داد.
وی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: روز جهانی کودک فرصت مناسبی است تا صدای کودکان به گوش بزرگترها برسد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: بیانیه روز جهانی کودک امسال توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره سه بیرجند نوشته می‌شود.
صمدی ادامه داد: اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره سه بیرجند با برگزاری چندین جلسه بحث آزاد پیرامون حقوق کودکان در جامعه و خانواده با راهنمایی مربیان خود بیانیه روز جهانی کودک را به نگارش در می‌آورند.
وی افزود: کودکان می خواهند به نمایندگی از طرف تمامی کودکان استان خراسان جنوبی بگویند توقع زیادی ندارند، آرزوهای آنها به مانند خودشان کوچک است اما دست نیافتنی هم نیست.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اذعان کرد: آنها می‌خواهند بگویند بچه‌های سومالی و فلسطین هم میوه بهشتی و امانت‌های الهی هستند به شرط آنکه بزرگترها و به ویژه مسئولان آنها را از یاد نبرند.
صمدی گفت: بیانیه روز جهانی کودک همزمان با برگزاری مراسم ویژه روز جهانی کودک در 16 مهرماه قرائت می‌شود.
وی یادآور شد: 16 مهرماه همزمان با سایر مراکز فرهنگی هنری سطح کشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خراسان جنوبی میزبان حضور پرشور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مسئولین در هفدهمین جشنواره یک هفته با کانون است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: مکان برگزاری هفدهمین جشنواره یک هفته با کانون مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند واقع در خیابان شهدا، انتهای شهدای شش است.
صمدی افزود: برنامه‌های این جشنواره  شامل برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کودک، افتتاح جشنواره‌های کتیبه‌های سفالی با نقوش اسلامی در مرکز فرهنگی هنری بشرویه، عصر شعر و قصه، تقدیر از اعضای فعال کتابخوانی و اعضای هنری است.
وی یادآورشد: جشنواره یک هفته با کانون همه ساله به مدت یک هفته در قالب جشنواره برگزار می‌شود و با اجرای فعالیت‌های رایج در مراکز فرهنگی هنری به شیوه‌های مختلف و متنوع کانون و قابلیت‌های آن به جامعه معرفی می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول