اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

امام رضا (ع) در تربیت انسان‌های ارزش‌مدار نقش کلیدی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: حضور امام رضا (ع) در خراسان و ایران، نقش کلیدی در تربیت انسان‌های خداجو و ارزش‌مدار داشته است.

امام رضا (ع) در تربیت انسان‌های ارزش‌مدار نقش کلیدی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در حاشیه جشن ستاد بزرگداشت دهه کرامت در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، اظهار داشت: به برکت مرقد مطهر ایشان، انسان‌های زیادی با فرهنگ علوی آشنا و مرید اهل‌بیت (ع) شدند.
وی افزود: این نقش کلیدی سبب شده است که مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی ایران نام‌گذاری شود.
وی اظهار داشت: حضور 12 هزار نفر ثبت‌کننده حدیث قدسی سلسلة‌الذهب در نیشابور، نشان از هوشمندی و دین‌مداری مردم این سامان دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حضور امام رضا (ع) برکات فراوانی برای نیشابور داشته است، خاطرنشان کرد: وجود بقعه متبرکه قدمگاه رضوی در بخش زبرخان سبب رشد و شکوفایی این منطقه شده است.
فرماندار نیشابور گفت: تقدم 2 هزار و 300 شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان‌های نیشابور و فیروزه نشان از اسلام‌خواهی و باورهای فرهنگ رضوی مردم این دیار است.
هاشمی تصریح کرد: وظیفه مردم این است که به‌پاس این نعمت بزرگ به صورت خودجوش، جشن‌ها را پاس بدارند و ادارات و نهادهای دولتی نیز با مردم هماهنگی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول