اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه کرامت صورت گرفت؛

حضور خادمان حرم امام رضا در قزوین

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام دهه کرامت، خادمان حرم امام رضا (ع) از صبح امروز در شهر قزوین حضور یافتند.

حضور خادمان حرم امام رضا در قزوین
مسئول هماهنگی جشن‌های رضوی دهه کرامت در استان قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: همزمان با ایام مبارک دهه کرامت؛ قزوین امروز میزبان چهار نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) است.
حجت‌الاسلام علی رمضانی ادامه داد: خادمان حرم امام رضا (ع) ابتدا در برنامه دختران آفتاب که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در آستان امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و خاطره‌گویی و مداحی دارند.
وی اضافه کرد: برنامه دیگر خادمان حرم امام رضا (ع) بازدید از خانه سالمندان به مناسبت روز سالمند است با توجه به اینکه از ویژگی‌های امام رضا (ع) نگاه ویژه به مستمندان و درماندگان است.
مسئول هماهنگی جشن‌های رضوی دهه کرامت در استان قزوین اضافه کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) ظهر امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حضور یافته و در نماز جماعات و مراسم جشن دهه کرامت در این دانشگاه شرکت می‌کنند و سپس در مزار شهدا حضور می‌یابند.
وی عنوان کرد: عیادت از بیماران برنامه خادمان حرم امام رضا (ع) در عصر امروز است، همچنین ساعت 17.30 دقیقه در انتهای خیابان غیاث آباد برنامه استقبال مردمی از خادمان امام رضا (ع) صورت می‌گیرد و به طرف مسجد امام خمینی (ره) حرکت کرده و نماز مغرب و عشا در این مسجد اقامه شده و بسته‌های فرهنگی از آستان قدس به مردم اهدا می‌شود.
رمضانی با اشاره به هدف سفر خدام حرم امام رضا (ع) به قزوین تصریح کرد: خدام حرم رضوی به همه استان‌ها سفر می‌کنند که به استان قزوین نیز سفر کردند البته در قزوین حرم فرزند امام رضا (ع) وجود دارد و این سفر در راستای تبیین شخصیت امام رضا (ع) صورت می‌گیرد و خادمان حرم امام رضا (ع) در برنامه‌هایی که حضور می‌یابند موضوع خاطره‌گویی و تبیین شخصیت امام رضا (ع) را دارند تا مردم هرچه بیشتر از فضای معنوی دهه کرامت بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول