اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

بارگاه امام رضا سرمایه معنوی ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: بارگاه امام رضا (ع) سرمایه معنوی و گرانقدری برای ملت بزرگ ایران است.

بارگاه امام رضا سرمایه معنوی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی که در تالار شمس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بارگاه ملکوتی امام هشتم در مشهد یک ثروت عظیم برای ملت ما محسوب می‌شود که باید به طور شایسته ارزش آن را بدانیم.
وی افزود: مردم ما بیش از 14 قرن است میزبانی امام هشتم را بر عهده دارند بر این اساس باید برای این توفیق الهی بر خود ببالند همچنین شکر این نعمت را در محضر خداوند بر جای آورند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ما به شکل وصف‌شدنی و عجیب با ائمه اطهار (ع) مانوس شدند و همه لحظه‌های زندگی آنها با عشق اهل بیت (ع) عجین شده است و هیچ‌گاه در بین آنها و اولیای الهی شکاف ایجاد نمی‌شود.
وی ادامه داد: مشهدالرضا قلب ایران و پایتخت معنوی کشورمان قلمداد می‌شود چرا که از این شهر مقدس فرهنگ رضوی و قرآنی به مناطق مختلف صادر می‌شود همچنین وجود نفس قدسی زائران، سیل برکات را به همه به دنبال دارد.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف با عنوان روزنامه دیواری رضوی، شعر رضوی و نام‌هاو نشانه‌های رضوی منجر به نهادینه شدن فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان اشاره کرد و گفت: این کانون به طور تخصصی و با به کارگیری افراد مجرب و توانمند مسائل تربیتی و پرورشی کودکان را دنبال می‌کند که تا کنون توفیق‌های زیادی هم در حوزه‌های مختلف به دست آورده است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختر را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشمت: دختران جوان و نوجوان باید این بانوان را در زندگی خانوادگی و اجتماعی خود سرمشق قرار دهند تا بیش از بیش در همه فعالیت‌های خود موفق شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول