اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش حمل و نقل جاده‌ای کرمان خبر داد:

آموزش 60 هزار نفرساعت شاغلان حمل و نقل کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش بخش حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی پنج ماه نخست سال جاری 60 هزار نفر ساعت آموزش شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان برگزار شده است.

آموزش 60 هزار نفرساعت شاغلان حمل و نقل کرمان
سید ‌محمد میرحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی پنج ماه اول سال جاری بیش از 60 هزار نفر ساعت آموزش توسط مرکز آموزش شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در بخش‌های حمل و نقل کالا و مسافر جاده‌ای استان برگزار شده است.
وی بیان کرد: بیش از 5 هزار نفر از رانندگان حرفه‌ای و متصدیان شرکت‌ها و مؤسسه‌های حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان دوره‌های آموزشی یک روزه ضمن خدمت حمل مواد خطرناک‌، ابعاد و اوزان بار‌، مهار ایمن بار‌، قوانین و مقررات حمل و نقل، مهارت‌های رانندگی‌، سلامت شغلی و اخلاق حرفه‌ای را با موفقیت به اتمام رسانده‌اند‌ که این آموزش‌ها بالغ بر 30 هزار و 150 نفر ساعت آموزشی شده است.
میر‌حسینی ‌تصریح کرد: دوره‌های آموزشی بخش حمل و نقل در پنج ماهه نخست سال 90 با همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل استان کرمان در محل ساختمان شماره دو این اداره کل و مرکز آموزش حمل و نقل‌ استان کرمان‌، شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان برگزار شده است.
وی افزود‌: همچنین حدود 700 نفر دیگر از متقاضیان اشتغال در بخش حمل و نقل جاده‌ای دوره هشت روزه بدو خدمت را به میزان 30 هزار نفر ساعت با موفقیت به اتمام رسانده‌اند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول