اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان:

افزایش بصیرت یک ضرورت همیشگی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان سمنان گفت: افزایش بصیرت باید یک ضرورت همیشگی در جامعه باشد.

افزایش بصیرت یک ضرورت همیشگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران استان سمنان، مراسم میثاق‏نامه بسیج، ویژه بسیجیان جدیدالورود و اعضای بسیجیان حوزه مقاومت علی بن ابیطالب (ع) سمنان در مسجد بقیه‏الله پایگاه شهید همت برگزار شد.
معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان با حضور در جمع بسیجیان جدیدالورود اظهار کرد: جوانان بسیجی امروز، میراث‏داران آرمان‏های والای شهدا هستند.
رحیم عرفانیان از جوانان خواست با به کار بستن توانایی‏ها و استعدادهای خود و با آگاهی و بصیرت روزافزون در راستای تحقق آرمان‏های یاران بسیجی شهید گام بردارند.
وی ادامه داد: جوانان امروز با زبان گویا و بسیجی خود به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر می‏توانند به همکلاسی‏ها و رفقای خود کمک کنند.
گفتنی است؛ قرائت این میثاق‌نامه با حضور بسیجیان پایگاه شهید همت، باب‏الحوائج و اباصالح المهدی (عج) از حوزه‌های علی ابن ابیطالب (ع) سپاه سمنان برگزار شد و از فعالان و نخبگان بسیجی حاضر در این مراسم نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول