اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

بصیرت امام مانع تحقق اهداف دشمن شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان ما از هیج نیرنگ و حربه‌ای علیه ما کوتاهی نکردند اما بصیرت امام مانع تحقق اهداف دشمن شد.

بصیرت امام مانع تحقق اهداف دشمن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید امرالله محمدی صبح امروز در همایش سیاسی بسیج فرهنگیان شهرستان دشتی اظهار داشت: حوادثی که در طول انقلاب بوجود آمده قابل بررسی است که چگونه این نظام در برابر همه این حوادث از جمله جنگ تحمیلی پیروز بیرون آمده است .
وی افزود: هنوز چند صباحی از عمر انقلاب نگذشته بود که درگیری‌ها قومی و قبیله‌ای آغاز شد و گروهی برمردم حکومت کردند و قصد داشتند مدیرت نظام را از حضرت امام (ره) بگیرند و امام با درایت و بصیرت سکان انقلاب را به دست گرفتند و نگذاشتند لغزش‌ها درخت تنومند انقلاب را بلرزاند، حوادث تلخی که در کردستان بوقوع پیوست همه با بصیرت امام هدایت شد و تیر دشمن به خطا رفت.
محمدی اضافه کرد: جریان ملی مذهبی‌ها نیز چون سایه‌ای سنگین بر این نظام مقدس گذشت و همه این حوادث و نقشه‌های دشمن با بصیرت سپری شد.
وی اضافه کرد: بهترین سلاح برای حفظ نظام مقدس اسلامی، روشنگری و بصیرت است و این دو مقوله موجب شد فردی خادم به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود.
محمدی گفت: حرکت هسته‌ای ما در جهان افتخار آمیز شد و اکنون جایگاه ویژه‌ای داریم و در چارچوب قوانین جهانی در حال پیشرفت هستیم.
وی اضافه کرد: اکنون دشمن در جبهه‌های دیگر مشغول فعالیت است و لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کند و این شما فرهنگیان هستید که به عنوان پدران اجتماعی، دانش آموزان را در مسیر صحیح بصیرت هدایت کنید.
وی افزود: جمله شریف امام که فرمود خدایا مرا با بسیجیان محشور گردان، دارای معنی و محتوایی است که ارزش بسیجیان را می‌رساند ، درجنگ 76 کشور عراق را حمایت می‌کردند ولی نتوانستند خدشه‌ای به این نظام وارد کنند.
محمدی بیان کرد: دشمنان ما از هیج نیرنگ و حربه‌ای علیه ما کوتاهی نکردند اما بصیرت امام مانع تحقق اهداف دشمن شد.
نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر  افزود: دشمن پس از طی این مراحل وارد انتخابات شد و بهترین جایی که برای تخریب مناسب دیدند عرصه انتخابات بود، نیروهای خود را وارد عرصه کردند اما رهبر معظم انقلاب بارها حربه‌های دشمن را یاد آور شدند و ازمردم خواستند بصیرت به عنوان قطب نما داشته باشند چون بدون بصیرت نمی‌توان خوب را از بد تشخیص داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول