اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم سمنان:

نمایندگی ولی‏فقیه ارتقادهنده بصیرت پاسداران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نمایندگی ولی‌فقیه ارتقادهنده بصیرت و معنویت پاسداران است.

نمایندگی ولی‏فقیه ارتقادهنده بصیرت پاسداران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در افتتاحیه جشنواره مالک اشتر که در سالن جلسات نمایندگی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ارتقای بصیرت و معنویت پاسداران سپاه است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس، افزود: در هفته دفاع مقدس، در همه جا یاد رزمندگان و شهدا گرامی داشته شد و باید توجه داشت که این بزرگداشت‏ها مخصوص این هفته نیست و باید در همه ایام سال به اصولی که موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد، توجه کنیم.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری این بود که چه عواملی منجر به ایستادگی، استقامت و پیروزی ملت ما شده است و باید با این یادآوری‎ها، آن اصول را دائما زنده و پویا نگه داریم.
معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولی‎‏فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در ادامه این جلسه گفت: اگر با محاسبات عقلی و منطقی به صحنه آغاز جنگ نگاه کنیم، باید باور کنیم که دشمن بر اساس محاسبات خود، نظام نوپای جمهوری اسلامی را براندازد، چرا که دنیای استکبار با تمام قوای خود پشت صدام ایستاد و با این عوامل قاعدتاً باید در مدت کوتاهی بر ایران پیروز شد.
رحیم عرفانیان تصریح کرد: آنچه موجب شد دنیای استکبار با تمام قوا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی با مشکلات متعدد بایستد، دینداری و ولایت‏مداری مردم همیشه در صحنه انقلاب بود.
وی افزود: در حقیقت نیروی واقعی که در برابر دشمن ایستاد و از آن حفاظت کرد، ایمان بسیجیان بود و این موضوع، نیروی فزاینده‌ای را ایجاد کرد که دشمن سیلی فراموش‌نشدنی آن را از یاد نخواهد کرد.
معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولی‏فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در معرکه جنگ نرم و نبرد رسانه‌ای سنگینی که دشمن برای از بین بردن باورهای دینی و اعتقادی آحاد مردم انجام می‌دهد، باید با تمسک به همین ریسمان ولایت، بصیرت و معنویت مانع دشمن شد و حتی بر او تاخت و زمینه حکومت صالحان را فراهم آورد.
در پایان جشنواره مالک اشتر، آزمون «درست بنویسیم» از کلیه کارکنان نمایندگی ولی‏فقیه اخذ و همچنین به 10 نفر از مدیران نمونه در این جشنواره استانی، هدیه و لوح تقدیر تقدیم شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول