اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

بصیرت خانواده شهدا همچون آبی بر آتش توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده با بیان اینکه خانواده شهدا در برهه‌های مختلف جز بصیرت‌مندترین اقشار بوده‌اند، گفت: بصیرت خانواده شهدا آبی بر آتش توطئه‌ها است.

بصیرت خانواده شهدا همچون آبی بر آتش توطئه‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا شامگاه سه‌شنبه در دیدار خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهر لنده، هفته دفاع مقدس را هفته یادآوری رشادت، دلیرمردی و ولایتمداری دانست و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس قبل و بعد از آن همه در عرصه جهاد و شهادت پیروی از ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی را وجه همت خود قرار داده و تا پای جان از آن دفاع کرده‌اند.
وی با اشاره به شهادت تنی چند از پاسداران رشید سپاه فتح استان در مقابله با گروهک تروریستی پژاک گفت: سال‌ها است که دشمنان نظام با حربه‌های مختلف درصدد دست درازی به سرزمین مقدس ایران اسلامی بوده و با راه‌اندازی جنگ هشت ساله و توطئه‌های بعد از آن قصد داشته کشور را نا امن جلوه دهند.
امام جمعه موقت لنده افزود: دشمنان در این میان چیزی را فراموش کرده و به آن بی‌اعتنا بودند و آن غیرت دینی و عرق ملی جوانان غیور ایران اسلامی بود که با از خودگذشتگی از کیان وطن خود دفاع می‌کنند.
الهی‌نیا با بیان اینکه دفاع مقدس و خاطرات آن دانشگاه بزرگی برای مردم ایران است، تصریح کرد: تجربیات گرانقدر هشت سال دفاع مقدس همراه با رشد و توسعه علم و دانش، جوانان ایران زمین را در عرصه‌های مختلف جهاد و شهادت و خصوصاً مقابله با توطئه استکبار منسجم کرده است.
وی شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهیدان و رزمندگانی که در دوران‌های مختلف لباس رزم پوشیدند و با تهذیب نفس و جهاد اکبر ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند و با وفای به عهد خود با خدای تبارک و تعالی، با جهاد اصغر از کیان وطن دفاع و محافظت کرده‌اند، جاویدان و ماندگار خواهند ماند.
وی با بیان این‌که خانواده شهدا در برهه‌های مختلف جز بصیرتمندترین اقشار بوده‌اند، گفت: بصیرت خانواده شهدا همچون آبی بر آتش توطئه‌ها است.
سرپرست تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی کامل از عواقب کار به میدان رزم رفتند و در این میان خانواده‌ها مهمترین نقش را در این ایثار و فداکاری ایفا کردند.
وی افزود: بصیرت خانواده شهدای ما به گونه‌ای بود که با خبر شهادت یک فرزند، دیگر فرزندان جامه رزم بر تن کرده و به میدان جنگ می‌رفتند تا راه فرزند و پدر و برادر خود را ادامه دهند.
الهی‌نیا با اشاره به وصیت‌نامه شهدا، خطاب به خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: شهدا رفتند ولی برایمان در وصایای خود راه و هدف را روشن کرده و ما را در هر زمان از گمراهی نجات داده‌اند.
امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: علاقه و رضایت خانواده شهدا به فداکاری و ایثارگری، تمام توطئه‌های ضد انقلاب را نقش بر آب می‌کند.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول